Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در مراسم انعقاد این تفاهمنامه افزود: با راه اندازی مجدد این دفتر، ضمن تسهیل در ارائه خدمات کنسولی به همشهریان، زمینه معرفی و توسعه سرمایه گذاری خارجی نیز در استان فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری بین وزارت امور خارجه و استانداری زنجان در جهت تقویت و توسعه روابط خارجی استان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و ارتقاء جایگاه بین المللی آن و نیز ارائه شایسته خدمات کنسولی به اتباع ایرانی و خارجی در استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تامین و تجهیز ساختمان اداری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مرکز استان، تامین خودروی مورد نیاز و محل استقرار نماینده این وزارتخانه و تامین نیروی انسانی مورد نیاز اداری و پشتیبانی را از جمله تعهدات استانداری در این تفاهم نامه برشمرد.

افشارچی تصریح کرد: ارائه مشورت های لازم در زمینه توسعه همکاری های بین المللی در استان زنجان، معرفی توانمندی های استان به خارج از کشور، تسهیل در سفر هیئت های مختلف سایر کشورها به استان، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان و توان بخش خصوصی و ارائه خدمات شایسته کنسولی و رفع مسائل هموطنان استان زنجان در خارج از کشور و رفع امور اتباع استان از وظایف و تعهدات وزارت امور خارجه و نمایندگی آن در استان زنجان خواهد بود.

برچسب‌ها وزارت امور خارجه استانداری زنجان محسن افشارچی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه استانداری زنجان محسن افشارچی وزارت امور خارجه استانداری زنجان محسن افشارچی زنجان وزارت امور خارجه استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: این همایش در راستای پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی برش استان فارس برگزار و کلان مسایل پنج گانه مهم استان در حضور نماینده ولی فقیه مورد بررسی و تبادل نظر جدی قرار گرفت.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: در این نشست دو موضوع مسجد به عنوان کانون هویت ساز در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و بحث جوانی جمعیت را هم به صورت ویژه و با حضور کارشناسانی از کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس با بیان این که شبکه امامت جمعه استان فارس بزرگترین شبکه امامت جمعه در کشور است، گفت: در استان فارس ۷۵ پایگاه امامت جمعه داریم که ذیل یازده قرارگاه فعالیت می‌کنند.

در حاشیه این همایش از سوی دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس از خدمات چند ساله امامان جمعه بخش گله دار و ارد که در این جایگاه بازنشسته شدند تجلیل و قدردانی شد.

همچنین گزارشی نیز از فعالیت‌های دوساله قرارگاه اعتلای نظام خانواده شهرستان سپیدان ارائه و از ۷ نفر از مدرسان حوزه خانواده در این قرارگاه تجلیل شد.

در گردهمایی ائمه جمعه استان فارس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، امور مساجد و مدیرکل اجتماعی استانداری فارس حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد