Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و بازیهای تدارکاتی این تیم اظهار داشت: از زمان شروع کار به عنوان سرمربی تیم ملی، برنامه های خودم را به فدراسیون دادم و به دنبال اجرای آن هستم. در شروع مرحله اول و بازیهای مقدماتی تمام قول‌هایی که فدراسیون داده بود،  اجرایی شد و امکانات  خوبی از لحاظ تغذیه، هتل، البسه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. داشتیم. این موارد برای 3 بازی مرحله مقدماتی کافی بود اما فدراسیون برای مرحله نهایی باید امکاناتی متناسب با این رقابت ها آماده کند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: نباید در باد قهرمانی آسیا و سومی جهان بخوابیم. تیم ملی نیاز به امکانات و بازیهای تدارکاتی دارد. بازی با  آرژانتین هماهنگ شده و دعوتنامه هم صادر شده است‌‌. حتی هزینه بلیط هم از سوی فدراسیون تامین شده. انجام دادن هماهنگی های اولیه بر عهده ما بوده و باقی مانده ماجرا دست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال است.

شمسایی افزود: در حال حاضر ما منتطر وقت سفارت آرژنتین هستیم  و اگر مشکلی هم وجود دارد نباید از سمت ایران باشد. ما باید حسن نیت خود را به دنیا نشان دهیم اما باید قبول کنیم که در تحریم هستیم. وقتی که تمام دنیا ما را تحریم کردند، در کشور نباید بر علیه یکدیگر باشیم. AFC پول فدراسیون را بلوکه کرده است. همه می‌گویند ورزش سیاسی نیست اما دیدیم دولت کانادا چه برخوردی با تیم ملی فوتبال ما داشت. پس از نظر آنها ورزش هم سیاسی است.

شمسایی درمورد احتمال برگزاری بازی با اسپانیا عنوان کرد: توانستیم با سرمربی تیم ملی اسپانیا ارتباط برقرار کنیم و قرار شد اگر مشکلی پیش نیاید و اتفاقی رخ نداد، درخواست این مسابقه را برای ۱۰ شهریور در ایران به این کشور داده ایم و باید فدراسیون این کشور موافقت خود را اعلام کند. هیچ چیز مشخص نیست. باید روال قانونی کار طی شود. البته برای حضور در  تورنمنت تایلند درخواست کردیم تاریخ این مسابقات تغییر کند. اگر این اتفاق بیفتد، در تورنمنت تایلند هم شرکت می‌کنیم. 

وی افزود: زمانی هست ما برنامه داریم و فدراسیون کاری انجام نمی دهد که این بحثش فرق دارد و من آدمی نیستم که تحت هر شرایطی بخواهم در تیم ملی بمانم اما حالا فدراسیون با ما همکاری دارد و منتظریم تا روال قانونی طی شود. اگر نتوانیم بازی تدارکاتی مناسبی داشته باشیم، کارمان برای جوانگرایی سخت است و مجبوریم هر بازیکنی در لیگ آماده باشد به تیم ملی دعوت کرده و فقط در تمرینات از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی