Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@20:35:11 GMT

۷ نکته که درنصب دوربین مدار بسته به شما نمی گویند!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۱۵۳۱

۷ نکته که درنصب دوربین مدار بسته به شما نمی گویند!

نصب دوربین مدار بسته یکی از مهمترین مسائلی است که بعد از خرید دوربین مخفی باید به آن پرداخته شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با ۷ راز بسیار مهم در هنگام نصب دوربین مخفی، که نصابان دوربین مدار بسته نمی خواهند شما بدانید آشنا کنیم.

نصب انواع دوربین مدار بسته

از آنجایی که نصب دوربین مدار بسته و مشخص کردن محل نصب و جزئیات آن حائز اهمیت است، باید که این امور توسط متخصصان این حوزه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نصب اصولی و مهندسی شده باید به نکات مهمی توجه شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ما با کارشناسان حرفه ای در حوزه نصب دوربین مدار بسته مشورت کرده ایم تا بتوانیم بهترین و کامل ترین راهنمایی درباره دوربین های مداربسته را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و راز های مهم از نحوه تشخیص بهترین برند تا نحوه نصب آن را بیان کرده ایم. پس در با ما همراه باشید.

یک امر مهم قبل از خرید دوربین مدار بسته، موضوع یک فروشگاه مجهز با محصولات کارآمد و با کیفیت است که بتواند به شما مشاوره ی اصولی و مناسب را قبل از خرید و حتی نصب دوربین مدار بسته بدهد. پس از انتخاب بهترین فروشگاه دوربین مدار بسته ، به موضوع دیگری می رسیم. دوربین های مدار بسته با توجه به انواعی که دارند دارای معایب و مزایای منحصر به فرد خود هستند؛ به طور کلی می توان دوربین ها را به سه دسته آنالوگ، دوربین های تحت شبکه و دوربین های دو منظوره تقسیم بندی کرد. دوربین های آنالوگ از دسته های اولیه دوربین مدار بسته ای هستند و دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر دوربین های مدار بسته هستند. دوربین های آنالوگ HD کیفیت بسیار بالایی دارند و با قابلیت دید در شب آن هم به صورت رنگی طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده اند. برای انتخاب دوربین مدار بسته تنها مسئله کیفیت و ویژگی های یک دوربین نیست و باید بر اساس محیط و کاربرد آن برای انتخاب نوع دوربین تصمیم قطعی را گرفت.

نصب دوربین مدار بسته

همانطور که در بالا اشاره کردیم دوربین ها، بر اساس مدل ها و کارایی ها، روش های نصب تخصصی خود را دارند. پس استفاده از یک تیم با تجربه که نصاب دوربین مدار بسته متحصص دارد ، بسیار حائز اهمیت است.

به نقل از چشمان بیدار آریا: infinity-cctv.ir نصب دوربین مداربسته، اجزای پکیج دوربین شامل موارد زیر می شود:

سیم کشی

برای نصب اولین مرحله بسته به نوع دوربین مدار بسته شما متفاوت خواهد بود، مسئله سیم کشی برای نصب دوربین ها مهم و حیاتی است مگر اینکه از دوربین های بیسیم استفاده کنیم، فراموش نکنید که برد دوربین های بیسیم به بیش از ۵۰ متر نمی رسد و در هر مکانی امکان استفاده از آن نخواهد بود. برای کابل کشی بین دوربین ها از کابل های کواکسایل و شبکه استفاده می کنیم که قابل تهیه از فروشگاه های مربوطه خواهند بود.

هارد

مسئله بعدی برای نصب دوربین مدار بسته، انتخاب میزان هارد مورد نیاز است، در انتخاب هارد مناسب باید در نظر بگیرید که فضای هارد با مدت ذخیره سازی دوربین رابطه مستقیم و مشخصی دارد که باید با توجه به بزرگی پروژه و هارد دوربین مدار بسته از محصول مناسب استفاده کرد.

تعداد دوربین های مدار بسته و محل قرارگیری آن

گام بعدی تعداد دوربین های مدار بسته و محل قرارگیری دوربین ها خواهد بود؛ تعداد دوربین های مدار بسته مسئله بسیار مهمی خواهد بود زیرا که محل هر دوربین و نصب آن نیاز به سیم کشی و داکت کشی، کابل و تجهیزات فنی دارد و هر چقدر که تعداد دوربین ها افزایش یابد به طبع این وسایل مورد نیاز نصب هم افزایش خواهد یافت، بهترین کار برای مشخص کردن محل نصب دوربین ها مشاوره گرفتن از متخصصان این حوزه در شرکت چشمان بیدار آریا خواهد بود تا بتوانید با کاهش هزینه ها با کمترین تعداد دوربین به پوشش لازم در محیط مورد نظر خود برسید.

اتصال دوربین های مدار بسته به هم

مرحله بعدی پس از تعیین محل و "نصب دوربین های مدار بسته" ، اتصال دوربین های مدار بسته به یکدیگر خواهد بود، برای این امر به یه دستگاه ذخیره ساز به نام DVR یا NVR نیاز داریم از این دو دستگاه برای ذخیره سازی استفاده می‌شود ولی دارای تفاوت هایی نسبت به هم هستند. باید توجه کرد که این دستگاه در محل امنی نصب شود زیرا که هارد شما در این محل تمامی اطلاعات را ذخیره می کند و همچنین مانیتور نیز به این دستگاه وصل می شود تا تصویر را نمایش دهد که باید به درستی از آن حفاظت کرد.

تست و عیب یابی

مرحله بعدی تست و عیب یابی دوربین مدار بسته خواهد بود. زمانی که نصب کامل شد بایستی تمام تجهیزات بررسی و چک شوند باید تصاویر دوربین ها در مانیتور قابل مشاهده باشد، در صورتی که تصویر مشکلی داشت باید تمامی اتصالات و سیم ها و دوربین ها چک و عیب یابی شوند تا مشکل به صورت کامل برطرف شود. یکی از مشکلات در نصب به آداپتور و منبع تغذیه باز می گردد.

انتخاب یک شرکت برای ارائه خدمات

شاید به نظر برسد که نصب دوربین به اتمام رسیده و همه چیز با موفقیت به پایان رسیده اما مهم ترین گام باقی مانده است! انتخاب یک شرکت برای ارائه خدمات گام پایانی و مهم در نصب دوربین مدار بسته خواهد بود، در صورتی که شما به دوربین های مدار بسته رسیدگی نکنید و مشکلات آن را برطرف نکنید ممکن است که هزینه های ناخواسته به شما تحمیل کنند پس دقت کنید که حتما این مرحله را نیز با موفقیت به پایان برسانید، شما نیاز به یک شرکت معتبر و حرفه ای در زمینه نصب دوربین مدار بسته خواهید داشت که تمامی نیاز های شما را پوشش دهد، شرکت چشمان بیدار آریا با دارا بودن بیش از ۲۰ سابقه و اعتبار در زمینه دوربین مدار بسته همیشه می‌تواند برای شما یک بازوی اجرایی بسیار قوی و قابل اعتماد باشد که تمام نیازهای شما در زمینه نصب دوربین مدار بسته از خرید تا نصب و راه اندازی و یا تعمیر دوربین مدار بسته و رفع عیب دوربین مدار بسته شما به همراه داشته باشد.

نتیجه گیری

نصب دوربین مدار بسته یک فرایند فنی و حرفه ای است که بهتر است توسط متخصصان حرفه ای و نصابان دوربین مدار بسته انجام شود شما می توانید تمامی روند خرید نصب و پشتیبانی دوربین های مدار بسته خود را به مجموعه ای متخصص و با تجربه بسپارید و از امنیت کامل در محیط پروژه خود لذت کامل را ببرید.

کد خبر 1641587

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دوربین های مدار بسته نصب دوربین مدار بسته تعداد دوربین ها مدار بسته برای نصب حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • ستاره‌شناسان قوی‌ترین شواهد برای سیاره نهم را کشف کردند
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی