Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی هاشمی در جلسه با فرماندار شهرستان ارسنجان گفت: زیرساخت مناسبی در شهرک صنعتی ارسنجان برای ایجاد واحد‌های جدید صنعتی و جذب سرمایه گذاران فراهم شده است.

او گفت: در شهرک صنعتی ارسنجان ظرفیت ایجاد و استقرار ۱۶۴ واحد صنعتی با پیش بینی ۸۵۰ نفر اشتغال و نیز جذب سرمایه‌گذاران فراهم‌شده است.

هاشمی گفت: همه زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های صنعتی در این شهرک صنعتی فراهم شده و شهرک صنعتی ارسنجان با ۶۶ هکتار مساحت دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، در خصوص برق هم اکنون از طریق خط عبوری برق مورد نیاز تامین شده است گفت: برای تامین برق پایدار خط اختصاصی از پست برق ارسنجان اجرا شده که در صورت همکاری فرمانداری به منظور تامین اعتبار برای احداث جاده تعمیرات و سرویس و نگهداری می‌توان این خط اختصاصی را در کوتاهترین زمان راه اندازی کرد.

هاشمی همچنین به تامین آب از طریق آبفا و مشکلات ناشی از قطعی آب در تابستان اشاره و گفت: نیاز است در این خصوص انشعابی از خط انتقال آب به ارسنجان به شهرک صنعتی تخصیص داده شود که لازم است پیگیری‌هایی هم توسط ما و هم فرمانداری لازم انجام شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: هم اکنون ۹۲ قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی منعقدشده که از این تعداد ۵ واحد با اشتغال زایی ۳۵ نفر در مرحله بهره برداری است.

هاشمی از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی، از این فرصت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

او گفت: واحد‌های تولیدی در این شهرک صنعتی که به بهره برداری برسند تا ۱۳ سال معاف از مالیات هستند.

فرماندار شهرستان ارسنجان نیز در این جلسه توسعه صنعتی را از راهبرد‌های مهم به منظور ایجاد اشتغال پایدار اعلام کرد و گفت: در این زمینه از سرمایه گذاران حمایت‌های لازم در سطح شهرستان انجام می‌شود.

کاووس رضایی در ادامه با اشاره به بستر‌های سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ارسنجان بر همکاری برای احداث جاده دسترس خط اختصاصی و انشعاب آب از خط انتقال آب به ارسنجان تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی فارس قراردادسرمایه گذاری شهرک صنعتی ارسنجان شهرک صنعتی ارسنجان سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

محمد یزدان‌پناه مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی قهرمانی منطقه یک کشور(استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات که به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور واحدهای بوشهر، یاسوج، ارسنجان، فیروزآباد، سپیدان، فسا، آباده و شیراز در سالن ورزشی پردیس دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: پس از انجام بازی‌های  دوره‌ای و انفرادی در مسابقات انفرادی علی کلینی از واحد شیراز اول شد، مجیدعباسی‌زاده از واحد ارسنجان به ذرتبه دومی رسید و امید موسائی از واحد شیراز و مجتبی عسکری از واحد فیروزآباد هم به‌طور مشترک به عنوان سومی دست پیدا کرد.

یزدان‌پناه بیان کرد: درمسابقات تیمی هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان قهرمانی رسید، واحد ارسنجان دوم شد و واحدهای آباده و فسا به‌طور مشترک عناوین سومی را به دست آوردند و سرپرست فنی این دوره ازمسابقات هم علی کلینی بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به نتایج مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی برادر منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات انفرادی ولی نوذری از واحد ارسنجان اول شد، قباد حسن‌پور از واحد مرودشت دوم شد و محمد عسکری از واحد فسا و علیرضا رضائی از واحد ارسنجان به‌طور مشترک سوم شدند.

یزدان‌پناه همچنین نتایج بازی‌های تیمی مسابقات بدمینتون را چنین برشمرد: در مسابقات تیمی واحد ارسنجان عنوان نخست را به دست آورد، واحد مرودشت به رتبه دومی رسید و واحدهای فسا و شیراز هم به طور مشترک سوم شدند. سرپرست فنی این دوره ازمسابقات بدمینتون برادران منطقه یک برعهده قباد حسن‌پور بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد سپیدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه