Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: معاملات فردایی یک حرکت غیرقانونی است و همه دستگاه‌های مسئول باید افرادی که در این زمینه فعالیت دارند را شناسایی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار حسین اشتری در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌ها و خدماتی که همکاران ما طی ماه‌های گذشته در حوزه‌های مختلف انتظامی و مرزبانی استان انجام دادند، لازم است قدردان زحمات آنان باشیم و مطمئنا در صدد رفع کمبودها و خلاهای موجود و واگذاری تجهیزات لازم هستیم تا ماموریت‌ها با قوت و انسجام بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده فراجا: مرزهای جنوب شرق کشور از امنیت مطلوبی برخوردار استقدردانی سرلشکر باقری از فراجا برای دستگیری سارقان بانک ملیرئیس عقیدتی سیاسی فراجا: توطئه دشمنان ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است

فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به سوالی در خصوص معاملات فردایی و برخورد پلیس با مجرمان این اقدامات غیرقانونی، بیان کرد: در معاملات فردایی، افرادی متاسفانه به قصد سودجویی دنبال منافع خودشان هستند؛ معاملات فردایی یک حرکت غیرقانونی است.

وی افزود: همه دستگاه‌های مسئول باید افرادی که در زمینه معاملات فردایی فعال هستند را شناسایی کنند؛ پلیس هم در همین رابطه با عزمی راسخ و اشرافی که در این حوزه دارد اقدامات خوبی انجام داده و تعدادی از افرادی که این معاملات را انجام می دادند با هماهنگی قضائی دستگیر و مقادیر زیادی اسناد و مدارک از آنان در اختیار پلیس است که با هماهنگی دستگاه قضائی رسیدگی لازم انجام خواهد شد.

اشتری تصریح کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی ماه‌های گذشته در برخورد با مخلان نظم اقتصادی گام‌های خوبی برداشته و کشفیات قابل ملاحظه‌ای داشته که تاثیرگذار بوده و در موضوع آرامش‌بخشی به مجموعه اقتصادی کشور و آینده هم با برنامه‌ریزی خوبی که داریم در خدمت دولت خواهیم بود تا بتوانند در این حوزه به اهداف مد نظرشان دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: پلیس با اقدامات مقابله‌ای و برخورد با سودجویان اقتصادی توانسته حداقل‌ها را در اختیار مردم قرار داده و در برخورد با کسانی که با اقدامات مجرمانه و غیرقانونی خود فشار مضاعفی به مردم وارد می‌کنند به موفقیت‌های خوبی رسیده است.

فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر طرح اقتصادی جدید دولت و اقدامات پلیس در برخورد با سودجویان و متخلفان این حوزه، تاکید کرد: پلیس تمام توان خود را برای برخورد با سودجویان قرار داده، ارزیابی ما از اقدامات انجام شده در طرح اقتصادی دولت این است که ماموران تمام توان خود را در مجموعه پلیس و در حوزه اقتصادی و برخورد با متخلفان انجام داده و اقدامات خوبی صورت گرفته که مورد تقدیر اقتصاددانان، مردم، کسبه و بازاریان قرار گرفته که امیدواریم بیشتر از گذشته فعالیت داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی به اقدامات پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و متخلفان این حوزه اشاره داشت و بیان کرد: در بحث قاچاق سوخت در استان‌های مرزی خصوصاً در شرق کشور برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده و در پیشگیری از خروج سوخت به خارج کشور موردهای زیادی شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به کشف 28 میلیون لیتر سوخت و انواع فرآورده‌های نفتی در ماموریت‌های مختلف اخیر پلیس، تصریح کرد: این مقدار فرآورده نفتی خارج از عرضه توزیع پس از کشف تحویل مسئولان مربوطه شده است.

اشتری با هشدار جدی به سودجویان، خاطرنشان کرد: این افراد بدانند کسانی که به دنبال منفعت‌های غیرقانونی و نامشروع خود هستند ماموران برابر قانون و مقررات با شناخت و اشرافیت خوبی که دارند اقدامات لازم را در برخورد با آنها انجام داده و خواهند داد و در این رابطه لازم است از مشارکت و همراهی مردم در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/392/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان معاملات فردایی قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شده توسط پلیس اقتصادی خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف تعداد 293 انواع کمپرسور و  تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان