Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علمدار بازرگان در گفتگو با خبرنگاران، افزود: به اصناف تذکر می‌دهیم به خاطر اندک سود، اعتبار خود را زیر سوال نبرند تا این امر منجر به نصب پارچه نوشته و پلمب واحد صنفی، تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضائی نشود.

وی با بیان اینکه ۲ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی و یک واحد به دلیل کم فروشی به نصب پارچه نوشته و پلمب محکوم شدند، اظهار داشت: واحد صنفی شامل نانوایی به دلیل کم فروشی در وزن چانه و اغذیه فروشی به دلیل گران فروشی به نصب پارچه نوشته و نیز یک میوه فروشی علاوه بر نصب پارچه نوشته تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تعزیرات کهگیلویه گفت: در راستای کنترل قیمت‌ها و مبارزه با تخلفات صنفی از ابتدای سال تا کنون، ۸۰۰ پرونده از سوی دستگاه‌های ضابط به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.

بازرگان گفت: شهروندان در صورت شکایت خود از وزن چانه و کم فروشی می‌توانند مراتب را با تعزیرات حکومتی، بازرسی اصناف و بازرسی صنعت و معدن مطرح کنند.

کد خبر 5513777

منبع: مهر

کلیدواژه: کم فروشی مواد غذایی نانوایی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اردبیل خراسان رضوی جهرم آمار کرونا بیرجند ایلام مشهد خطبه های نماز جمعه امام رضا ع کشاورزی صنایع دستی نصب پارچه نوشته واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6094726

دیگر خبرها

  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی