Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@14:17:06 GMT

محمد بنا به تیم ملی بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۲۸۲۰

محمد بنا به تیم ملی بازگشت

آفتاب‌‌نیوز :

علی محمدی مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی با اعلام این خبر، اظهار کرد: محمد بنا امروز (چهارشنبه) در اردوی تیم ملی حاضر شد و فعالیت خود را از سر گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف، محمد بنا به فعالیت خود در تیم ملی کشتی فرنگی ادامه می‌دهد، گفت: بله. مشکلی در اینباره وجود ندارد و ایشان مثل همیشه به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تمرینات تیم ملی با حضور او ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمد بنا در روزهای اخیر غایب تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی بود و سرانجام پس از مذاکرات دیشب مدیر تیم‌های ملی و برخی دیگر از مسئولان فدراسیون کشتی به تمرینات تیم ملی بازگشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد بنا تیم ملی کشتی فرنگی محمد بنا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

با پایان مسابقات انتخابی المپیک کشتی آزاد در قاره آسیا ترکیب تیم ملی در ۵ وزن برای بازی‌های پاریس مشخص شد. کشتی آزاد فقط در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفته که آخرین شانس علیرضا سرلک برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی ترکیه است که از ۲۰ اردیبهشت آغازخواهد شد.

باتوجه به اینکه در اوزان غیر المپیکی هم وضعیت محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی برای مسابقات جهانی که آبان برگزار می‌شود، مشخص شده کادر فنی به این ۲ کشتی‌گیر مرخصی یک ماهه داده است.

محمد نخودی هم که از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشت در این مدت در قائم‌شهر فیزیوتراپی خواهد داشت. هر دو کشتی‌گیر زیر نظر کادر فنی هستند و با مجوز کادر به آنها استراحت داده شده است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال