Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان از جامعه بین‌المللی خواست تا از مردم افغانستان غافل نشود و برای کمک به این کشور متعهد باقی بماند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «کلی کلمنتس» معاون کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان که برای بررسی مردم افغانستان و آوارگان داخلی به کابل رفته است، از جامعه بین‌المللی خواست تا از مردم افغانستان غافل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمنتس در توئیتی نوشت: جامعه بین‌المللی نباید از مردم افغانستان غافل شود و همه باید برای پیشبرد حقوق بشر، کرامت و فراگیری متعهد باقی بمانند.

وی با تاکید بر اینکه مردم افغانستان هنوز به دریافت کمک‌های بشردوستانه بشدت نیاز دارند، افزود: ما مسئولیت داریم که به میلیون‌ها نفر مردم افغانستان که به دنبال نوشتن داستان آینده کشورشان هستند، امید بدهیم.

معاون کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان پیش از این نیز با اذعان به اینکه جامعه بین‌الملل افغانستان را فراموش کرده است، گفته بود: ما در زمانی هستیم که توجه جهانی به موضوعات دیگر همچون، آوارگی، جنگ‌های دیگر کشورها و تنش‌ها متوجه است، اما نیازمندی‌های مردم افغانستان بسیار مهم است و این یکی از علت‌هایی است که من به این کشور آمده‌ام.

دیدار معاون کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان با معاون وزارت خارجه طالبانسازمان ملل: میلیون‌ها آواره افغان نیازمند دریافت کمک‌های بشردوستانه هستند

براساس آمارهای رسمی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، بحران انسانی-اقتصادی افغانستان همچنان ادامه دارد، 3.5 میلیون آواره جنگی در این کشور وجود دارد و حدود یک میلیون کودک با سوء تغذیه شدید روبرو هستند.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار افغانستان سازمان ملل اخبار افغانستان سازمان ملل جامعه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما خبرگزاری «آناتولی» ترکیه در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» تصویری را از راهپیمایی طرفداران فلسطین در لندن منتشر کرد که در آن تظاهرات «میشل اونیل»، وزیر اول ایرلند شمالی، شرکت داشت و خشونت‌ها در غزه را محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

میشل اونیل گفت: «افتخار می‌کنم که برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین اینجا هستم. هزاران نفر در خیابان‌ها هستند تا خواستار خاتمه کشتار مردم فلسطین شوند و بگویند ما در کنار شما هستیم! ما جامعه بین المللی را برای نقش آن به چالش می‌کشیم. من در همبستگی با مردم فلسطین اینجا هستم. ما شاهد وحشت و ویرانی در غزه و کشتار مردم غزه هستیم. این یک نسل کشی است و باید متوقف شود. جامعه بین المللی باید به آن خاتمه دهد. جامعه بین المللی باید مسلح کردن اسرائیل را متوقف کند. این امر باید همین الان پایان یابد».

دیگر خبرها

  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد