Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد ساداتی نژاد در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: اکنون مسایل و مشکلات حساسی در حوزه امنیت غذایی در جهان وجود دارد، اما کشور ما نسبت به سایر کشور‌های همسایه و سایر بخش‌های جهان با همه سختی‌ها در تامین نیاز‌های مردم به ویژه اینکه هر روز یک کشوری یک کالایی را ممنوع می‌کند شرایط متعادل تری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، تلاش وزارت کشاورزی تامین مطلوب نیاز‌های ملت ایران در پایداری سفره مردم کشور است.

او می‌گوید: تکاپوی فرماندار برای سفر هیات دولت به کاشان در رصد مسایل و مطالبات بر زمین مانده برای کل مردم منطقه قابل تقدیر است و تقریبا کل مسایل بر زمین مانده دیده شده تا اتفاقات خوبی را برای شهرستان رقم بزند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمامی مشکلات و مسایل بر زمین مانده رصد شده و اضافه شدن به مصوبات سفر در شورای اداری استان اصفهان که فردا شب در محضر رئیس جمهور برگزار می‌شود به نمایندگی از مردم ارایه خواهد کرد تا شرایط پیش رو بر رفع مشکلات مردم و منطقه قرار بگیرد.

ساداتی نژاد گفت: برنامه ریزی وزارتخانه در حوزه کشاورزی کاهش بار تامین مواد غذایی در منطقه شمال استان اصفهان و استان است.

او می‌گوید: همچنین رشد اعتبارات ۱۴۰۱ اختصاص یافته به منطقه کاشان نیز نسبت به در سال‌های اخیر بی سابقه بوده است.

به گفته او، نقش محوری امام جمعه کاشان نیز برای کل استان اصفهان و رشد منطقه شمال استان قابل تامل و اثرگذار است.

او می‌گوید: به تمامی مسایل و مشکلات منطقه که از قبل در اختیار نائینی نماینده وی، فرماندار، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر قرار داشته مسلط و مشرف است تا همه مطالب، نامه‌ها و مسایل کلان شهر را به دولت انتقال دهد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وجود امام جمعه کاشان با روحیه خلوص، عالمانه، مردمی، ولایی و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به بسان نخ تسبیح وحدت شمال منطقه اصفهان است که رفع مشکلات منطقه را قوت و سرعت بیشتری خواهد بخشید.

امام جمعه کاشان نیز در این دیدار حضور رییس جمهور را مانند روسای قبلی رییس جمهور به ویژه رهبری را در کاشان با حداکثر جهاد و مجاهدت خواستار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی گفت: درخواست حضور دولت در کاشان مطالبه جمعی همه مدیران و مردم شهرستان است که وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ این خواسته امام جمعه کاشان گفت رایزنی و تعامل در این خصوص انجام شده و در حال پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شهرستان کاشان امام جمعه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: تعدد مراکز نظارتی در حوزه وزارت علوم مطلوب نیست و تضمین‌کننده کیفیت بالای آموزشی و علمی در دانشگاه‌های ما نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، روح‌الله رازینی شامگاه -جمعه هفتم اردیبهشت- در سفر کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری به استان قزوین در جمع رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اظهار کرد: تعدد مراکز نظارتی در حوزه وزارت علوم مطلوب نیست و تضمین‌کننده کیفیت بالای آموزشی و علمی در دانشگاه‌های ما نخواهد بود.

وی اضافه کرد: تسلسل در نظارت کیفیت آموزشی خوب را ضمانت نمی‌کند و حتی در مواردی از بازوهای نظارتی سلب مسئولیت می‌کند، اما به هر حال می‌شود با تقسیم نقش‌ها و وظایف این تسلسل را تا حدودی توجیه کرد. با این حال اصل کار ما توجه به هدف غایی ارزیابی و نظارت در حوزه علمی و دانشگاهی است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم با بیان اینکه بعضی از مجموعه‌های نظارتی انطباق با ضوابط و قوانین را صرفاً ً رصد می‌کنند و از عدم فساد در سیستم صیانت می‌کنند، تصریح کرد: اما عدم فساد در سیستم به معنای خوب بودن یک سیستم یا نظام علمی و آموزشی نیست. یعنی نبودن نقص لزوماً ً به معنی فضیلت و خوب بودن نیست و حتمأ باید نکات مثبتی هم وجود داشته باشد.

رازینی بنابراین وجه تمایز کار این مرکز توجه به کیفیت است، ادامه داد: از این منظر یکی از دستورکارهای خودمان را پررنگ کردن کیفیت در حوزه آموزش عالی قرار دادیم. عبارت سفر کیفیت را از عبارت سفر تعالی در ادبیات مدیریت و سازمانی به الهام گرفتیم و این عنوان را بر سفرهای استانی مجموعه خود گذاشتیم.

وی یادآور شد: بر این اساس این سفرهای کیفیت آغازگر هفته‌هایی در استان‌ها برای تمرکز روی موضوع کیفیت و کارآیی آموزش دانشگاهی است تا ما هم شناخت پیدا کنیم و مدیران استانی با رویکردهای نظارتی جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آشنا شوند.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه زحمت ارزیابی و نظارت را به هیئت‌های استانی واگذاری کردیم، گفت: استان قزوین یکی از استان‌های موفق در حوزه ارزیابی و نظارت آموزش عالی است و این نظارت و ارزیابی توسط خود استان به خوبی انجام می‌شود.

کد خبر 748184

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند