Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@08:06:12 GMT

تأمین آب، مهمترین نیاز گلخانه‌های خراسان جنوبی است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۳۰۵۲

تأمین آب، مهمترین نیاز گلخانه‌های خراسان جنوبی است

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از نیاز گلخانه‌های استان به آب، به عنوان مهمترین نیاز آنها در شرایط خشکسالی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده ظهر امروز در کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اظهار داشت: یکی از معضلات مهم در زمینه اجرای طرح گلخانه‌ها در استان، تأمین آب مورد نیاز آنهاست که به دلیل کم آبی ناشی از خشکسالی، رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: از آن جایی که تولید با بهره‌گیری از روش گلخانه‌ای سبب ارتقاء کیفیت محصولات، کاهش سطح زیر کشت و افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی می‌شود، طرح احداث گلخانه‌ها در نقاط مختلف استان از سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

مشکل تامین آب روستاهای لرستان رفع شودوزیر نیرو: طرح جامع تامین آب استان چهارمحال و بختیاری در مراحل نهایی استنماینده شهرکرد در مجلس: طرح جامع تامین آب استان تصویب و اجرایی شود

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در گذشته برای توسعه سطح گلخانه‌ها در استان متذکر شد: در روند انجام این طرح مشکلاتی به وجود آمده که عمده‌ترین آنها با وجود مزیت‌هایی که دارد، تأمین آب است که سبب شده تعدادی از گلخانه‌های استان با مشکل مواجه شوند.

عباس‌زاده اظهار داشت: ابعاد مختلف این موضوع به شکل کارشناسی در این کارگروه مورد بررسی قرار گیرد تا تمهیدات لازم برای رفع این مشکل پیش‌بینی شود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با مصوبه‌های کارگروه‌های تخصصی و شورای برنامه‌ریزی استان این مشکل به زودی رفع شود تا با انجام این کار در آینده شاهد توسعه گلخانه‌ها در خراسان جنوبی باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بحث تأمین آب جزو الزامات مهم استان است که با توجه به محدودیت‌های موجود و حواشی که این موضوع دارد، بررسی‌ها و اقدامات لازم در این زمینه باید انجام شود.

در این کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان دو موضوع  پدیده فرونشست و ممنوعیت بارگذاری جدید در عرصه های معرض فرونشست و نیز طرح از آبخیز تا جالیز در راستای بررسی طرح مشکلات و معضلات مجتمع‌های گلخانه‌ای استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 252

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استانداری خراسان جنوبی گلخانه ها تأمین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تهمینه دانیالی روز سه‌شنبه در آیین سی و پنجمین جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران گروه کار و واحد های نمونه آذربایجان غربی افزود: کار و تولید دارای ۲ بازوی کارگر و کارفرماست و ثروت و مالکیت نیز جایگاه خود را دارد که برای ارتقای بهره وری کارگران، اجرای برنامه های آموزش مهارتی بسیار موثر به نظر می رسد.

وی در زمینه توسعه مشارکت مردم در این بخش اظهار کرد: این موضوع با تعاونی‌ها محقق می‌شود ولی نه با تعاونی‌ هایی که دچار برخی مشکلات و آفت ها هستند.

وی با اشاره به حفظ حرمت‌ها در بخش کار و کارگری بیان کرد: پایه و بستر این موضوع خوب بودن حال اجتماعی و فرهنگی و پاسداشت خود کار است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر دایر کردن میزخدمت در استان و مجموعه های کارگری اظهار کرد: می شود با کار و تلاش تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف