Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:47:27 GMT

انهدام باند سرقت منزل در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۳۱۲۴

انهدام باند سرقت منزل در شیراز

ایسنا/فارس رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام کرد که با دستگیری 4 سارق، باند سرقت از منازل در شیراز، منهدم شد.

سرهنگ کاووس حبیبی چهارشنبه ۲۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در اواخر سال گذشته در شهر شیراز، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و اظهارات شاکیان مشخص شد سرقت‌ها توسط ۴ نفر در ساعات اولیه شب انجام شده است و در این سرقت‌ها، سارقان اقدام به ربودن طلا و جواهرات می‌کنند.

حبیبی عنوان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با اقدامات فنی، علمی و پلیسی هویت سارقان را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌ها به ارتکاب ۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح سرد، دیلم، کلاه و دستکش که در سرقت از آن‌ها استفاده می‌کردند، کشف شد.

حبیبی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان اهل یکی از استان‌های همجوار و از سارقان در حرکت بوده و دارای چندین فقره سابقه سرقت منزل در سایر استان‌های کشور نیز هستند و همگی پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با توجه به ورود بسیاری از سارقان از بالکن طبقات اول به منازل شهروندان، توصیه می‌شود حتما برای بالکن طبقات اول و پنجره‌ها حفاظ مناسب نصب شود و هنگام ترک منزل از نگهداری هر گونه وجه نقد، اشیاء قیمتی، طلا و جواهرات در منزل خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس آگاهی فارس شيراز سارقان منزل پلیس آگاهی سرقت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار