Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید دستگاهی گفت:سال گذشته از محل پایین دست سد شهرچای تا بالا دست محدوده شهر ارومیه حدود ۱۲ کیلومتر از رودخانه شهرچای لایروبی شده بود.

او می گوید: امسال هم حدود ۲ کیلومتر از این رودخانه در پایین دست شهر با استفاده از اعتبارات ملی، لایروبی شده است.

او گفت:طبق قانون، عملیات لایروبی انهار بر عهده حقابه بران بوده و توسط کشاورزان ذی‌نفع انجام می پذیرد بنابراین در صورت ضرورت تدابیر لازم باید از سوی حقابه بران انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: عملیات لایروبی طوری طراحی می شود که عملیات اجرایی به طور کامل در بستر قانونی رودخانه ها انجام شود تا موجب بروز خسارت به کشاورزان نشود.

دستگاهی گفت: در صورت اعتراض به عملیات لایروبی، این شرکت پس از اخذ درخواست نسبت به بررسی اسناد و مدارک زمین های تداخلی با حریم و بستر رودخانه و استعلام اراضی افراد شاکی از اداره ثبت اسناد جهت تعیین مختصات اراضی اقدام و به پرونده های مربوطه رسیدگی می کند تا حقوق افراد ضایع نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای سد شهرچایی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند