Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-آیین افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید شاه مرادی و حضرت خدیجه (س) با حضور معاون اجرایی ارتش، در شهرک شهید شاه‌مرادی گروه 401 مخابرات نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش در مراسم افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید شاه مرادی و حضرت خدیجه (س)، گفت: افتتاح این پایگاه به معنی لبیک و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری است، همان طور که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) می‌فرمایند: "بسیج حضور مقتدرانه و سازمان یافته آحاد مردم برای دفاع از انقلاب است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ محمودی با بیان اینکه امروز بسیج، چون نگینی در جهان می‌درخشد، ادامه داد: هدف از تشکیل بسیج، پاسداری از دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی است. امروز در ارزیابی از کارنامه بسیج، این نهاد اجتماعی اسلامی نقش‌آفرینی‌های ماندگاری در پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس، محرومیت‌زدایی در نقاط کمتر برخوردار کشور و محور مقاومت در منطقه را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
وی با تاکید بر اهمیت نقش بسیج در جامعه و نسل جوان امروز گفت: بسیجیان عزیز همواره در عرصه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و به‌ویژه خدمت‌رسانی و مردم‌یاری حضوری گسترده داشته و تلاش می‌کنند با اجرای برنامه‌های تاثیرگذار، ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام دهند.
گفتنی است، پایگاه‌های بسیج شهید شاه‌مرادی ویژه برادران و حضرت خدیجه (س) ویژه خواهران زیر مجموعه حوزه مقاومت بسیج 169 پیامبر اعظم (ص) و 170 نجمه خاتون (س) هستند که مسئولیت بسیج منازل سازمانی شمال شرق تهران را به عهده دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس و پژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم افتتاح دوره‌های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد گفت: مردم باید همراه با محبت به امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در راستای شناخت آن حضرت قدم بردارند.


حجت الاسلام محمد مهدی طباخیان افزود: اگر ما به دنبال امنیت و آرامش در خانه و جامعه، داشتن فرزندان خوب و با اخلاق و در کل زندگی خوب هستیم باید شناخت خود را نسبت به حضرت علی علیه السلام و کلام امیرالمومنین بالا ببریم.


در این آیین از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد