Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس نظرسنجی «رویترز/ایپسوس» که سه‌شنبه (۱۴ ژوئن) تکمیل شد، محبوبیت عمومی «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده در سومین هفته متوالی که روند نزولی داشته به ۳۹ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین میزان در دوره ریاست‌جمهوری وی نزدیک شد.

به گزارش رویترز، نظرسنجی ملی دو روزه نشان داد که ۵۶ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد بایدن را تایید نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان محبوبیت بایدن از اوت کمتر از ۵۰ درصد بوده که نشانه‌ای از این است که حزب دموکرات او ممکن است در مسیر از دست دادن کنترل حداقل یکی از مجالس کنگره در انتخابات میان‌دوره‌ای هشتم نوامبر (۱۷ آبان) باشد.

دولت بایدن در حال حاضر با تورم فزاینده در آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند که شهروندان این کشور آن را بزرگترین دغدغه خود می‌دانند. 

طبق این گزارش، کاهش محبوبیت بایدن تا حد زیادی ناشی از نارضایتی در حزب خود او بوده است. هفتاد و چهار درصد از دموکرات‌ها عملکرد بایدن را در این هفته تایید کردند که در مقایسه با ۸۵ درصد در ماه اوت کاهش یافته است. تنها ۱۱ درصد از جمهوری‌خواهان عملکرد وی را تایید کردند که تا حد زیادی نسبت به اوت تغییری نکرده است.

محبوبیت کلی بایدن هنوز به پایین‌ترین میزانی که سلف او، دونالد ترامپ مشاهده کرده بود، نرسیده است. محبوبیت او در دسامبر ۲۰۱۷ به ۳۳ درصد رسید. پایین‌ترین میزان محبوبیت بایدن تاکنون ۳۶ درصد در اواخر ماه مه بوده است.

نظرسنجی رویترز/ایپسوس به زبان انگلیسی به صورت آنلاین در سراسر ایالات متحده انجام می‌شود. نظرسنجی اخیر با مشارکت ۱۰۰۵ بزرگسال آمریکایی، از جمله ۴۴۳ دموکرات و ۳۶۴ جمهوری‌خواه انجام شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جو بایدن آمریکا محبوبیت بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

تیاگو موتا خوش شانس است که تیم های تعقیب کننده بولونیا درگیر رقابت های اروپایی هستند.

در اولین بازی از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، تورینو میزبان بولونیا بود که این بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

شاگردان تیاگو موتا با وجود اینکه طی هفته های اخیر امتیازات زیادی را از دست داده اند، به لطف برد ارزشمند ۳-۱ مقابل رم، همچنان در رتبه چهارم جدول هستند و فاصله زیادی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند. بولونیا طی ۵ هفته اخیر فقط ۱ برد کسب کرده (مقابل رم) و ۴ بازی را با نتیجه تساوی به پایان رسانده است. آنها در سه هفته پایانی به مصاف یوونتوس، ناپولی و جنوا می روند.

آمار بازی تورینو و بولونیا؛ امید به گل بسیار پایین بولونیا مساوی های زیاد بولونیا طی ۵ هفته اخیر جدول سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح