Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:06:59 GMT

۱۰ میلیارد تومان به دانشگاه حضرت معصومه(س) قم پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۱۹۸

۱۰ میلیارد تومان به دانشگاه حضرت معصومه(س) قم پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدتقی شاهچراغی در حاشیه بازدید از دانشگاه حضرت معصومه (س) قم در گفت‌وگویی اظهار داشت: با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توافق کرده‌ایم که بقیه این اعتبار را، در سال جاری پرداخت کنند.

وی گفت: یکی از اتفاق‌های خوب در استان قم، راه اندازی دانشگاه تک‌جنسیتی حضرت معصومه (س) ویژه دختران با هدف فراهم کردن محیط علمی مناسب و راحت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه در طول سال‌های گذشته تقریباً، این دانشگاه جز محروم‌ترین مجموعه‌های دانشگاهی استان بوده است، از این رو در مسائلی همچون خوابگاه، سلف‌سرویس و محوطه‌سازی؛ عقب‌ماندگی‌های جدی دارد.

وی ادامه داد: در جلسه با مدیران این دانشگاه، تصمیم‌هایی گرفته شد و ان شاءالله جلسه‌ای را با دفتر ویژه ریاست جمهوری برای بعضی از مسائل استان قم از جمله موضوع‌های مربوط به این دانشگاه و نیز جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان در رابطه با مسائل ورزشی استان و این دانشگاه خواهیم داشت.

شاهچراغی اضافه کرد: با هماهنگی‌هایی که با شهرداری شده است، در زمینه‌هایی مانند تسهیل رفت‌وآمد دانشجویان و فضای سبز این دانشگاه، همکاری‌هایی صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: همچنین قرار شد، ظرف چند روز آینده گروهی از خیرین در حوزه آموزش عالی شکل بگیرد و در استان چند دانشگاه نیاز به توجه جدی از جمله دانشگاه حضرت معصومه (س) دارند.

استاندار قم در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: خوابگاه برای همه دانشگاه‌ها لازم است و در این دانشگاه که ویژه دختران است، یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: کمک به دانشگاه حضرت معصومه (س) یک امر مسلم و قطعی است و ان شاءالله بتوانیم در این زمینه گامی برداریم و گزارش بعدی ما در این زمینه، هنگامی باشد که کارها به نتیجه رسیده باشد.

بر اساس این گزارش، استاندار در ابتدای ورود به این دانشگاه در مزار شهیدان گمنام حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و در ادامه از بخش‌های مختلف این دانشگاه از جمله کتابخانه، سلف‌سرویس و خوابگاه این دانشگاه بازدید و با تعدادی از دانشجویان گفت وگو کرد.

در این بازدید دانشجویان مشکلات خود را؛ از جمله مساله رفت و آمد به واسطه دوری دانشگاه مذکور تا مرکز شهر و فضای سبز دانشگاه را مطرح کردند و از استاندار خواستار رسیدگی به این امور شدند.

استاندار قم نیز در این بازدید بر رفع مشکلات این دانشگاه تاکید و از مسئولان آن خواست تا با جدیت پیگیر امور باشند.

استاندار قم و هیأت همراه همچنین در جلسه‌ای با رئیس و مسئولان این دانشگاه شرکت کردند.

کد خبر 5515524

منبع: مهر

کلیدواژه: قم استانداری قم دانشجویان بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اردبیل خراسان رضوی جهرم آمار کرونا بیرجند ایلام مشهد امام رضا ع کشاورزی صنایع دستی دانشگاه حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج

‌به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز ظهر پنج شنبه به صورت سرزده از پروژه بزرگراه شمالی کرج بازدید کرد تا در جریان روند پیشرفت آن قرار گیرد.

در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها، علاوه بر نظارت بر روند اجرا، موانع و موارد لازم احصا می‌شود و با حضور مسؤولان مربوطه در نشست‌های تخصصی مورد بررسی و چاره اندیشی قرار می‌گیرد.

بخشی از کمربند شمالی کرج در سفر رئیس جمهور به استان مورد بهره برداری قرار گرفت و روند تکمیل آن تسریع شد. استاندار البرز از پیمانکار پروژه‌ها خواست با اهتمام بیشتری نسبت به پیشبرد پروژه اقدام کنند.

کد خبر 6095194

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت