Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ اسکاراموچی ادعا می کند که از 8000 ارزدیجیتال موجود در فضای کریپتو، اکثریت آنها به صفر خواهند رسید. او همچنین گفت که تنها 5 تا 15 ارزدیجیتال وجود خواهد داشت که قابل اعتماد است و می تواند موارد استفاده را برای آینده فراهم کند.

اسکاراموچی همچنین معتقد است چندین لایه فناوری در آینده کاربرد بیشتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور خاص، او به وب 3 اشاره کرد، زیرا اینترنت تحت تمرکززدایی بیشتر قرار می گیرد. او همچنین معتقد است که بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود از بازار پاک خواهند شد.

او به سرمایه گذاران هشدار داد که نظم داشته باشند زیرا بازارهای نزولی هر چند سال یک بار اتفاق می افتد و هر چه سرمایه گذاران منضبط تر باشند، ثروتمندتر می شوند. او افزود که معامله گران باید بازارهای نزولی را فرصتی برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال بیشتر بدانند.

من فقط به مردم هشدار می دهم که با کیفیت بخرند و بی اهرم بمانند. بازارهای نزولی همیشه اتفاق می افتد.

بازار نزولی کنونی تسلا و مایکرواستراتژی را نیز تحت تأثیر قرار داد، زیرا این شرکت‌ها مجموعاً با ضرر غیرقابل تحقق تقریباً 1.5 میلیارد دلاری روبرو هستند. 130000 و 43000 بیت کوین که به ترتیب توسط میکرواستراتژی و تسلا نگهداری می شوند، بسیار کمتر از قیمت خرید اصلی هستند.

با این حال، از آنجایی که هر دو شرکت برای مدت طولانی بیت کوین را نگه داری میکنند، بازارهای نزولی تاثیر کمی روی آنها خواهند داشت مگر اینکه قصد فروش دارایی های خود را داشته باشند. ارقام نشان دهنده زیان های تحقق نیافته در دارایی های ارزهای دیجیتال آنهاست که تا زمانی که قصد فروش نداشته باشند نمی توان آنها را زیان نامید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو ارز دیجیتال بازارهای نزولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروزسه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۶۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و حواله آن با رشد ۶۴ تومانی، ۴۴ هزار و ۳۴۳ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد.

کد خبر 6093606 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است