Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دغاغله عصر امروز چهارشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی و ترویجی در شهرستان کارون گفت: در راستای سلسله جلسات مدیریت کم آبی که توسط اداره کل شیلات در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود، این کارگاه با حضور رئیس اداره شیلات شهرستان کارون، رئیس اتحادیه فاز یک مجتمع پرورش ماهیان گرمابی آزادگان کارون و جمعی از بهره برداران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه موضوعات اصلی مطرح شده در این کارگاه را پیامدهای کم آبی، نیاز به اصلاح برخی قوانین برای افزایش بهره‌وری آب، ایجاد انگیزه برای پرورش دهندگان به منظور اصلاح الگوی مصرف آب عنوان کرد.

دغاغله بیان کرد: استفاده از فیش پمپ‌ها، تخلیه نشدن استخر به صورت کامل برای صید ماهی و استفاده از روش استوک فوق متراکم ماهی برای پرورش از روش‌های مهم و اصلی در بحث کاهش مصرف آب در حوزه آبزی پروری است.

رئیس گروه توسعه آبزیان آب‌های داخلی اداره کل شیلات خوزستان افزود: با بهره‌مندی از این شیوه نامبرده شده طول دوره پرورش ماهی کوتاه‌تر و تبخیر و نفوذ آب کمتر خواهد شد.

دغاغله اظهار کرد: بهره برداران با مشکلاتی در برداشت آب از رودخانه به علت کاهش شدید دبی رودخانه کارون مواجه هستند؛ البته مهمترین دغدغه آبزی پروران این منطقه حمایت از تأمین نهاده‌ها، فروش آبزیان و بیمه محصولات شیلاتی و پایداری شبکه برق است.

کد خبر 5515562

منبع: مهر

کلیدواژه: شیلات خوزستان مصرف آب کم آبی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اردبیل خراسان رضوی جهرم آمار کرونا بیرجند ایلام مشهد کشاورزی امام رضا ع صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر