Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@04:48:27 GMT

تخریب ساختمان متروپل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۴۶۳۳

تخریب ساختمان متروپل آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی رحیمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: تخریب ساختمان متروپل از امروز با برداشتن نمای سازه آغاز شده است. وی افزود: در مرحله نخست این تخریب، نمای ساختمان و آهن آلات و قطعات الحاقی که امکان جداسازی بدون خطر را دارد با رعایت دقت و ایمنی جدا می‌شود. وی تصریح کرد: ساختمان همچنان تحویل سازمان منطقه آزاد است و به محض تخلیه وسایل و اجناس داخل سازه انجام شود، این ساختمان وارد مرحله جدیدی از تخریب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پروژه متروپل در قرارگاه خاتم الانبیا گفت: جرثقیلی ۳۰۰ تنی از جمله تجهیزات مورد نیاز عملیات تخریب است که بارگیری شده و به سوی ساختمان متروپل آبادان در حرکت است و احتمالاً فردا (پنجشنبه) در محل مستقر می‌شود. انتهای پیام منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: متروپل استان خوزستان قرارگاه خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مجید رستگاری در این خصوص گفت: این مرحله از رهاسازی در فاز اول از محل سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رها سازی گردید.

وی افزود در این فاز ۱۲ متر مکعب بر ثانیه آب رها سازی می‌گردد و در فاز دوم و در ادامه تکمیل رها سازی میزان ۵ متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه گردید. 

رستگاری اظهار داشت در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال بین حوضه‌ای از حوضه زاب به سمت حوضه دریاچه ارومیه در حال رها سازی می‌باشد. 

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول رها سازی در سال آبی جاری میزان ۱۲ میلیون متر مکعب آب از محل حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از محل سد سیلوه رها سازی شده بود.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر 
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳