Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، «غلامرضا مرتضوی» در نشست مقابله با تنش آبی افزود: ادارات شهرستان به جهت اهمیت موضوع حتما با تمام توان برای اجرای مصوبات این حوزه تلاش کنند.  

وی اظهار داشت: جهاد کشاورزی نسبت به برنامه ریزی و پیگیری رفع شکل باغات شهرستان اقدام کند و برنامه ریزی لازم در این زمینه را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: مقداری آب در سطح بازار شهر که منشاء آن چشمه های زیرزمینی خانگی است متاسفانه هدر می‌رود که اداره آبفا و شهرداری برای استفاده از این آب برنامه ریزی لازم را انجام دهند.  

وی بر لزوم همراهی و توجه جدی مردم به صرفه‌جویی در مصرف آب تاکید کرد و افزود: ضمن توجه به فرهنگسازی در زمینه صرفه جویی حتما اداره آبفا شکستگی های شبکه با اولویت گزارش‌های مردمی را به صورت شبانه روزی بررسی و رفع نقص کنند که از هدر رفت آب جلوگیری شود.  

فرماندار سنقروکلیایی همچنین به مسئله قطعی برق در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: قطعی برق ایستگاه های پمپاژ و مخازن آب شرب و همچنین قطعی های مکرر و بدون برنامه قبلی در سطح شهرستان خط قرمز ماست و تحت هیچ شرایطی اجازه قطعی خارج از برنامه را نمی‌دهیم.  

وی همچنین خواستار برخورد جدی با متخلفان برداشت بی رویه آب و حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح شهرستان شد.

مرتضوی گفت: پیگیری پروژه های تامین آب شرب در سطح شهرستان و بررسی وضعیت ذخایر آب سدها از مباحث دیگری بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

برچسب‌ها سنقر کشاورزی خشکسالی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سنقر کشاورزی خشکسالی سنقر کشاورزی خشکسالی کرمانشاه سطح شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی

نشست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی امروز در محل این اداره کل برگزار شد. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال گذشته به بیان برنامه ها، طرحها و فعالیتهای پیش روی این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ملی مهاجرت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد زهدی با بیان اینکه با هرگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی بصورت جدی برخورد خواهیم نمود، خاطر نشان ساخت: اداره کل اتباع خراسان رضوی بعنوان دبیرخانه قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز و دستگاههای امنیتی و انتظامی مرتبط نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه