Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@18:05:35 GMT

خداحافظی ساغلام با تراکتوری ها

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۴۵۴۱۸

خداحافظی ساغلام با تراکتوری ها

«ارطغرول ساغلام» با انتشار پستی در اینستاگرام با هواداران تراکتور خداحافظی کرد.

در حالی‌که گفته می‌شود مذاکرات باشگاه تراکتور با قربان بردیف شکل جدی‌تری به خود گرفته و او هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت ساغلام با انتشار پستی در اینستاگرام با هواداران تراکتور خداحافظی کرد.

او نوشت: مذاکراتی که با مدیران باشگاه برای فصل جدید انجام دادیم، منجر به توافق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم خوشحالم پرچمی را که در سخت‌ترین دوره تاریخ باشگاه به دست گرفتیم - زمانی که امیدها از بین رفته و بی نظمی شدید وجود داشت -؛ در حالی تحویل می‌دهیم که نسبت به افرادی که به ما اعتماد کردند، شرمندگی نداریم.

ساغلام به زبان ترکی استانبولی در اینستاگرام خود آورده است: ضمن آرزوی موفقیت برای کل مجموعه تراکتور، تاکید می‌کنم که در روزهای پرماجرا و بد احتمالی که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، حمایت خود را دریغ نخواهم کرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ساغلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکوهای تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکوهای استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • (ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال