Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری کاشان با تاکید بر حمایت از طبقه‌های پایین و قشرهای آسییب‌پذیر جامعه افزود: بار جنگ تحمیلی و دفاع از حرم زینب (س) بر دوش طبقه پایین جامعه بوده و امروز نیز بار اصلی طرح جراحی اقتصادی بر دوش این طبقه است.

وی با اشاره به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر، ادامه داد: مدیران و مسوولان باید همواره برای کمک به محرومان و طبقه‌های پایین جامعه خدا در نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز افزایش مقدار انتقال آب زاینده‌رود به کاشان را خواستار شد و اظهار داشت: به علت کم‌آبی، آب شرب این شهرستان به سمت شوری می‌رود.

جواد نایینی، تعرفه گاز بخش برزک، تعیین تکلیف حریم تپه‌های باستانی سیلک،  ناکافی بودن اعتبار برای بازسازی و مرمت قنات‌های کاشان، تعیین تکیلف آب مورد نیاز شهرک صنعتی شماره سه، شهرک ماهیان زینتی و تفویض اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی کاشان را از دیگر مشکل‌های این شهرستان بیان و اظهار امیدواری کرد که این مشکل‌ها رفع شود.

وی، تعیین تکلیف خط مرزی بین استان‌های اصفهان و مرکزی در منطقه مشهد اردهال، تخصیص اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی کاشان، تامین اعتبار برای روشنایی آزادراه کاشان - قم، ساخت مجتمع قضایی و ساختمان صدا و سیما، و دیوارسازی رودخانه‌های اصلی و فصلی کاشان را از دیگر مطالبه‌ها در سفر رییس جمهور به استان اصهان برشمرد.

همچنین نماینده مردم نطنز و بخش قصمر کاشان، استقرار اداره‌ها یا نمایندگی و یا رابط آنها برای رفع مشکلات مردم درشهرهای قمصر، جوشقان قالی،کامو را خواستار شد و گفت: سزاوار نیست مردم فاصله 70 کیلومتری را برای رفع مشکل‌ها طی کنند.

رحمت‌الله فیروزی‌پور مشکل‌های معدن آهن کامو را یادآور شد و افزود: مردم سرمایه‌های نظام هستند و باید به خواسته‌های آنها توجه شود، برخی دستگاه‌های دو گانه با این موضوع برخورد کردند و نگرانی مردم خیلی مهم است.

وی، ساخت رمپ و روپ و اتصال آن  به آزاده‌راه کاشان - اصفهان، توجه به ساخت جاده‌های کوهستانی قمصر به جوشقان قالی کامو و قهرود، رفع مشکل‌های تلفن همراه و اینترنت در برخی روستاهای بخش قمصر و ساخت فضاهای ورزشی در شهرهای قمصر، جوشقان قالی و کامو را از دیگر مطالبه‌های مردم در سفر رییس جمهور به استان اصفهان عنوان کرد.

در این نشست رییسان دانشگاه‌های کاشان و علوم پزشکی، مدیران آب و فاضلاب، موسسه نهج‌البلاغه و رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند.

سومین نشست شورای اداری کاشان در سال ۱۴۰۱ روز چهارشنبه به ریاست سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و نماینده رییس جمهور در سفر استانی به اصفهان در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

برچسب‌ها امام جمعه کاشان جلسه شورای اداری کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کاشان جلسه شورای اداری کاشان امام جمعه کاشان جلسه شورای اداری کاشان مشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن‌ در همه عرصه‌های زندگی است.  آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز  طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد،‌ امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم‌ نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند