Web Analytics Made Easy - Statcounter

مددی اظهار کرد: بسیاری از خط‌های تولیدی که در شرکت غذایی عصرانه وجود دارد با شرکت‌های غذایی پیشرفته جهان برابری می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ روز چهارشنبه اصحاب ارسانه به همراه مدیر کل استاندارد همدان از شرکت صنایع غذایی عصرانه بازدید کردند مدیرکل استاندارد همدان در این بازدید با بیان اینکه استاندارد‌سازی حرف اول را در کیفیت بخشی محصولات تولیدی و جلب رضایت مصرف کنندگان دارد، مطرح کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران اجرای استاندارد را در بالاترین ضریب، اصل و اساس فرایند تولید قرار دهند تا بتوانند با محصولات دیگر در بازارهای ملی و بین‌المللی رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مددی اظهار کرد: تولید کالاها و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن، جرم محسوب می‌شود و متخلفان طبق قانون مجازات می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اولیت مهم سازمان استاندارد‌سازی توجه به ایمنی و کیفی واحد‌های تولیدی است،عنوان کرد: لازم است تمام شرکت‌های تولیدی،خدماتی و غیره همیشه به این نکات توجه کنند و نسبت به تحقق این اهداف اهتمام ورزند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اتخاد یک تصمیم و سیاست مزایا و تبعاتی را به همراه خواهد داشت، عنوان کرد: در همین راستا ممکن است سیاست اصلاح ارز ترجیحی بر قیمت مواد اولیه، حمل و نقل، حقوق کارگران و در نهایت میزان تقاضای مردم و تولید تاثیر بگذارد.

مددی با بیان اینکه در تمام جوامع صنایع غذایی یکی از مهم ترین و ارزش ترین سرمایه و صنعت کشور محسوب می‌شوند،اذعان کرد: در این راستا صنایع پروتئینی یکی از پیچده ترین بخش‌های صنایع غذایی محسوب می‌شوند که در دنیا یک جایگاه مشخص و با ارزش دارد

وی با بیان اینکه در دو دهه اخیر موفقیت‌های بسیار خوبی و بزرگی در صنعت غذایی به ویژه بخش پروتینی آن به دست آمده است، ابراز کرد: بسیاری از خط‌های تولیدی که در شرکت غذایی عصرانه وجود دارد با شرکت‌های غذایی پیشرفته جهان برابری می‌کند.

مدیر کل استاندارد همدان گفت: خوشبختانه تمام موازین و قواعد استاندارد در این شرکت مواد غذایی رعایت می‌شود ودستگاه‌های مورد استفاده این شرکت بر اساس کیفیت و استاندارهای جهانی به کارگیری شده است

مددی با بیان اینکه نوسات قیمت مواد اولیه بر میزان تولید تاثیر می‌گذارد،عنوان کرد: در این راستا متاسفانه بخشی از واحد‌های تولیدی شرکت مواد غذایی عصرانه تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه مباحث استاندارد‌سازی،ایمنی و بهداشت در همه زمان‌ها باید رعایت شود و این مولفه‌ها تحت تاثیر هیچ عامل اقتصادی و سیاسی قرار نمی گیرد،اذعان کرد: در صنایع آرد غلات به دلیل اهمیت و جایگاهی دارند با سخت گیری بیشتری نسبت به اصول استاندارد آنها توجه و دقت می‌کنیم.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اهمیت موضوع لیبرینگ،اذعان کرد: استاندارد و قوانین لیبرینک هیچ تغییر و کاهشی نسبت به سال‌های گذشته نداشته است و واحد‌های تولید معظف هستند که آن را به طور کامل و شفاف رعایت کنند.

مدیر عامل مواد غذایی عصرانه نیز با بیان اینکه نوسانات قیمت مواد اولیه، افزایش حقوق کارگران و غیره تاثیر به سزایی بر میزان تولیدی دارد، اذعان کرد: در همین راستا متاسفانه امسال به دلیل کاهش چشم گیر تقاضا کار بسیاری از واحد‌های تولیدی این شرکت به تعطیلی کشیده شد.

حمید رضا پیری با بیان اینکه بر اساس قانون کار بالغ بر 60 درصد حقوق کارگران افزایش یافت؛ مطرح کرد: افزایش حقوق کارگران تاثیر به سزایی بر سایر عوامل تولید همچون حمل نقل، مواد اولیه و غیره دارد و این امر باعث شده است که برخی از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی به تعدیل نیرو بپردازند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر 60 درصد هزینه‌های سر بار این شرکت افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: افزایش قیمت کالاهای اساسی وضع تولیدات شرکت و به تبع آن تقاضای مشتریان را تحت تاثیر قرار دارد به طوری که به دلیل کاهش بی سابقه تقاضا در سال جاری به ناچار بخشی از واحد‌های تولیدی خود را تعطیل کردیم.

مدیر عامل شرکت غذایی عصرانه با بیان اینکه علیرغم افزایش 100 درصدی هزینه تولید قیمت اجناس این شرکت تنها 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت،اذعان کرد: اما با این حال به دلیل شرایطی اقتصادی حاکم بر خانواده شاهد کاهش بی سابقه تقاضا بودیم.

پیری با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر وضعیت تولیدی اصلا خوب نیست، اذعان کرد: نوسانات اقتصادی،مواد اولیه و غیره بر این وضع تاثیر گذار است.

وی با بیان اعتماد مردم و کیفیت محصولات مهم ترین اولیت این مجموعه است،تصریح کرد: در این مدت سی سال تجربه سعی کردیم از مواد غذایی با کیفیت استفاده کنیم.

مدیر عامل صنایع غذایی عصرانه با بیان ظرفیت اسمی تولید این مجموع 1000 تن در ماه است، عنوان کرد:در حال حاضر بالغ بر 120 نفر در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

پیری با بیان اینکه این مجموعه ظرفیت این را دارد که بالغ 400 نفر در قسمت‌های مختلف آن مشغول به فعالیت شوند، عنوان کرد: امیدواریم با روبه راه شدن اوضاع و حمایت مسئولان این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه از تمام شهر‌های کشور از جمله شمال و جنوب سفارش پذیرفته می‌شود و محصول صادر می‌شود،ابراز کرد: در شهر همدان هم بالغ بر 4 شعبه فعال است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در گذشته بالغ بر 25 تن مرغ در این مجموعه قطعه بندی می‌شود،گفت: با شیوع کرونا و کمبود به دلیل رعایت موارد بهداشتی این قسمت تعطیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد غذايي واحد های تولیدی واحد های تولید حقوق کارگران صنایع غذایی مواد اولیه مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • وقتی هوش طبیعی حشرات به کمک ربات‌ها می‌آید
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی