Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت مطرح فوتبال با وجود مهم دانستن بازی تدارکاتی مقابل الجزایر اعتقاد دارد تیم ملی باید به فکر تدارک بهتری برای جام جهانی قطر باشد.

اصغر شرفی، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درباره بازی تیم ملی برابر الجزایر اظهار داشت: دیدار آخر تیم ملی بازی بدی نبود اما یک سری کمبودها مشاهده کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی گروهی و انسجام تیمی نیاز به کار دارد. این مساله بر اثر بازی نکردن به وجود آمده است. بازی تمرینی خوبی داشتیم. الجزایر تیم خوبی است و بازی خوبی هم انجام داد.

وی با انتقاد از خط دفاعی تیم ملی گفت: گلر ما مشخص بود که مدت‌ها بازی نکرده است. پدر عابدزاده بسیار خونسرد بود اما امیر اندکی متزلزل نشان داد. خط دفاعی ما هم اصلا در حد مسابقات جهانی نیست. از لحاظ قدرت بدنی، یک مدافع باید باعث رعب و وحشت حریف شود نه اینگونه. مدافعین ما باید از لحاظ قدی هم کیفیت مناسبی داشته باشند. بگذارید مثالی بزنم. در انگلیس می‌گویند وقتی توپ روی زمین باشد همه قدها برابر است. به همان اندازه البته بازی هوایی اهمیت دارد و آن‌ها به موقع از سانتر هم استفاده می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال افزود: می‌دانم که مدافعین وسط حضور نداشتند اما یعنی مدافع دیگر نداشتیم که امید نورافکن در قلب دفاع بازی کند؟ او باید با توپ رو به جلو حرکت کند و دیدید یک بار حرکت کرد و حرکتش به گل منجر شد. در خط هافبک و حمله بد نیستیم. مهاجمان ما خیلی خوب هستند و به نظرم اگر خط دفاعی با برگزاری چند دیدار ساخته شود اوضاع بهتر خواهد شد. به طور کلی با انجام بازی های دوستانه می‌توان مشکلات را کمتر کرد.

وی درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: او شخصیت لازم برای حضور روی نیمکت را ندارد. در حال حاضر جواد خیابانی به عنوان یک گزارشگر بازی تیم ما را تفسیر می‌کند. آیا او جرات داشت در زمان کارلوس کی‌روش این کار را کند. اسکوچیچ جنگندگی ندارد. در زمان سرمربیگری کی‌روش خودش برای تمام امکانات اقدام می‌کرد و نتیجه‌ هم می گرفت اما از اسکوچیچ جنگندگی و مطالبه گری خاصی نمی‌بینم.

شرفی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی ادامه داد: مربیان جوان خوبی داریم که مورد تایید بازیکنان هستند. به شخصه شک می‌کنم که بازیکنان فعلی اصلا اسکوچیچ را قبول داشته باشند. نسل فعلی نسلی بسیار خوب است که بازیکنانش می‌توانند افتخارآفرینی کنند اما از اسکوچیچ حساب نمی‌برند. فدراسیون اقتدار ندارد و مربی ایرانی هم بیاید با مسئولین دچار چالش می‌شود اما اسکوچیچ مطیع است و مطالبه‌گر نیست. آن‌قدر سطح و حد پایین آمده که مفسر ما یک گزارشگر شده است. تیم ما واقعا خوب است. جهانبخش و سردار و طارمی در خط حمله ستاره‌ و خلاق هستند. علاوه بر قرار گرفتن در قالب تاکتیک تیمی خودشان هم خلاق هستند.

وی در پایان گفت: مسابقات سختی در جام جهانی داریم. باید به گونه ای آماده شویم که بتوانیم امیدوار به نتیجه باشیم. هنوز می‌توانیم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و در فاصله 5 یا 6 ماه آینده دیدارهای تدارکاتی داشته باشیم. در حال حاضر معنای اردوی قطر را نفهمیدم. آن هم در ماهی که خود ساکنین آنجا فوتبال بازی نمی‌کنند. امیدوارم در هر صورت اوضاع بهتر شود زیرا نفرات درجه یکی در تیم ملی داریم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ اصغر شرفی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جهانگیر مسعودی  اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، موضوع سریعاً در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب افزود: باتوجه‌به حساسیت موضوع، دراسرع‌وقت تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج‌ازنوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان، گفت: دراین‌رابطه ۲ نفر از عوامل اصلی نزاع که یکی از آنها نیز از اراذل‌واوباش باسابقه بود؛ دستگیر شدند.

مسعودی تصریح کرد: ۲ نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، و با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز ما است، اظهار کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند که قانون بدون مماشات با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.

وی با هشدار به افراد شرور و اراذل‌واوباش، گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می‌شود که این موارد از خط‌قرمزهای دادستانی بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

نقش آموزش‌های پیشگیرانه در جلوگیری از بروز جرائم اجتماعی بسیار مهم بوده و تدوین لوایح مناسب، آموزش‌های مؤثر به جامعه در مورد راه‌های پیشگیری از جرم‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ احترام به حقوق دیگران و توجه به مسائل اجتماعی و آموزش‌های مرتبط با مدیریت خشم و تنظیم هیجانات در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»