Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مترو بهارستان، فولادشهر و مجلسی از جمله طرح های فراشهری و ملی و در دستور کار است که تامین اعتبار و رفع موانع اجرایی این طرح ها پیش از سفر توسط کارشناسان انجام شده است.
وی با بیان اینکه مترو بهارستان بعنوان یکی از طرح های اولویت دار شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید است، گفت : امیداست  که این طرح با سرعت بیشتر و با تامین اعتبار مورد نیاز در این سفر انجام شود و به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: طرح مترو بهارستان با پیشرفت حدود ۵۰ درصدی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ؛ منابع این طرح از طریق تامین منابع مولد سازی و تهاتر جذب خواهد شد و سرعت طرح افزایش پیدا خواهد کرد.
جعفری ابراز امیدواری کرد که با نگاه جهادی و انقلابی دولت سیزدهم این طرح همزمان با دهه فجر به هموطنان تقدیم شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به جمعیت پذیری و رونق سکونت در شهر جدید مجلسی خاطرنشان کرد: شهر مجلسی یکی از شهرهایست که فرصت توزیع جمعیت در استان را فراهم کرده است و طرح های انگیزه بخش برای جمعیت پذیری در این شهر در دستور کار قرار دارد.

جعفری بیان کرد: با توجه به اینکه که اصفهان بعنوان یکی از شهرهای پیشران در حوزه معماری فاخر ایرانی و انقلابی است، باید الگوی معماری و توسعه شهری با توجه به قدمت و سابقه معماری در استان بر اساس الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و معماری ایرانی اسلامی اجرا شود.

وی افزود:  شهرسازی در  شهر مجلسی و ایجاد فرصت های جمعیت پذیری در قالب طرح های باغ ویلا و مورد تاکید است و همچنین ارائه تسهیلات به تعاونی هایی که می توانند متقاضیان خود را در مجلسی بعنوان یک ظرفیت سکونتگاهی مطلوب برای استان ایجاد کنند را با ارائه تسهیلات ویژه به این تعاونی ها تلاش کنیم تا جمعیت پذیری را در شهر مجلسی افزایش دهیم و کیفیت زندگی را با توجه به شرایط جغرافیایی این شهر افزایش دهیم.

 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: در راستای سیاست حمایت از جمعیت و توسعه فرزندآوری که در زمان حاضر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور قرار دارد امروز ۲ واحد مسکونی به خانواده هایی که دارای فرزند چهارقلو هستند بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای توسعه و ترویج فرزند آوری در استان براساس قانون انجام خواهد شد و امیدواریم بتوانیم خانواده هایی که صاحب فرزند چهارم می شوند را با این گونه اقدامات در زمینه تامین مسکن در بهارستان حمایت کنیم.

به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور به استان اصفهان انجام می‌شود.

برای این سفر یکروزه بازدید از مناطق مختلف استان، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نُخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری، برنامه‌ریزی شده است.

برچسب‌ها شركت عمران شهرهای جديد وزارت راه و شهرسازی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت عمران شهرهای جديد وزارت راه و شهرسازی اصفهان شركت عمران شهرهای جديد وزارت راه و شهرسازی اصفهان وزیر راه و شهرسازی عمران شهرهای جمعیت پذیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان