Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختراع, ابداع و طراحی یک ورزش و بازی کاملاً جدید، بکر، محفلی، مهیج، لوکس و منحصر به فرد توسط اعضای سایت Golzang.

پیشنهاداتی که موسسه «گل زنگ» به فیفا و دیگر سازمان‌ها ارائه کرده...

در همین راستا قصد داریم برای ابداع و طراحی ورزش جدید که ما اختراع کرده‌ایم اسپانسر یا شریک سرمایه گذار قوی انتخاب کنیم..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

جام جهانی دو سالانه #فوتبال؛ تورنمنت #فینال‌ها / اصلاحات در تعطیلات / حذف یارانه‌ها / پذیره‌نویسی بین‌الملی سرخابی‌ها...

با سلام و آرزوی توفیق

به اطلاع علاقمندان می‌رساند وبسایت Golzang در سال‌های اخیر یک سری پیشنهادات و طرح‌های منحصر به فرد و با ابتکار عمل ارائه کرده که در رسانه‌ها و خبرگزاری ایسنا هم انعکاس پیدا کرده است.

برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام و وبسایت ما مراجعه فرمایید.

@Golzang

www.Golzang.com

فراخوان بزرگ

نیاز فوری به اسپانسر، حامی مالی یا شریک سرمایه گذار قوی

اختراع, ابداع و طراحی یک ورزش و بازی کاملاً جدید، بکر، محفلی، مهیج، لوکس و منحصر به فرد

قابل توجه: آنانی که قصد دارند بِرَند و نام شان در سطح جهانی و بین‌الملل مطرح و تبلیغ شود

کلیه شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ خارجی

نمایندگی شرکت‌های بزرگ تجاری و تولیدی معروف خارجی اعم از:

SONY - Mercedes Benz - Canon - BMW ...

و بالاخره قابل توجه: کلیه افراد حقیقی و حقوقی که در بازار سرمایه گذاری هستند و به دنبال یک سرمایه گذاری تک و منحصر به فرد، تازه، پُر سود با ارزش افزوده بالا می‌باشند

- اختراع ورزش جدید، مهیج، جذاب و مفرح

- رو نمایی، افتتاح، بهره برداری با حضور دبیر کل سازمان ملل و رئیس کمیته جهانی المپیک.

نظر به اینکه یکی از اعضای گروه سایت Golzang@ » اقدام به طراحی، اختراع و ابداع یک رشته ورزشی مهیج و بکر نموده است و با توجه به اینکه بازیِ طراحی شده به شکلی است که برای تخلیه انرژی و هیجان کلیه افراد بسیاری مفید بوده و باعث آرامش و تسکین اعصاب می‌باشد به ویژه جوانان و نوجوانان. برای اجرای این طرح و برنامه‌های حواشی و جانبی آن نیاز به زمین و ساختمانی حداقل به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع می‌باشد و سطح کف آن هم بسیار متفاوت با سالن‌های ورزشی دیگر رشته‌ها می‌باشد تلاش‌هایی صورت گرفته تا هزینه‌های مربوطه برای ساخت و افتتاح اولین باشگاه این رشته ورزشی جدید را تامین نماییم یا ترتیبی اتخاذ شود که با اسپانسری یک یا چند شرکت بزرگ خارجی و داخلی اولین باشگاه مرکزی این رشته ورزشی را در ایران و به نام یک فرد ایرانی به ثبت و بهره برداری برسانیم. بنابراین موارد و شرایط در نظر گرفته شدi این پروژi استثنایی برای اسپانسر یا شریک سرمایه گذار در ذیل می‌آید:

۱. می‌توان گفت این بازی در رده یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی جهان قرار می‌گیرد. فرصت بسیار مغتنم و ممتازی در عرصه بین‌المللی می‌باشد تا با ساخت ساختمان و تجهیزات این بازی مهیج و رونمایی و افتتاح آن با حضور دبیر کل سازمان ملل و رئیس کمیته جهانی المپیک بتوانیم به نحو احسن از جنبه‌های حاشیه‌ای، گردشگری و اقتصادی این ورزش نهایت استفاده را ببریم.

۲. در خصوص این ورزش حاشیه‌های منحصر به فردی در نظر گرفته شده تا در خصوص سرمایه گذاری آن در بدو امر یک حالت قوی تجاری ورزشی داشته باشد.

۳. با توجه به اینکه ورزش جدیدی می‌باشد با شروع کار و استارت به طور روزانه مورد توجه مطبوعات، رسانه‌ها خبرگزاری‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی قرار می‌گیرد و می‌تواند تبلیغ بسیار خوب و عالی برای اسپانسر آن در سطح بین‌الملل باشد و با روند تکمیلی کار و ساختمان هر چند وقت یک بار (به طور قطره چکانی) جزئیاتی از این ورزش آشکار می‌شود بنابراین به شکل استثنایی و ویژه در مرکز توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد و هر روز در تلاش اند تا اخبار تازه ای را از این ورزش انعکاس دهند.

۴. یکی از حاشیه‌های تجاری آن داشتن کافی‌شاپ ایرانی و رستوران ماهی که فقط در آن غذاهای سالم و سنتی همان کشور و شهر سِرو می‌شود.

۵. در طول ساخت، افتتاح و رونمایی، نام و بِرَند اسپانسر در تمام مراحل استفاده و تبلیغ می‌شود.

۶. سالن این ورزش تا حدودی شبیه بولینگ و تیر اندازی می‌باشد و ما بخاطر اینکه هر چه بیشتر مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی در سطح جهانی قرار گیرد سعی داریم اولین باشگاه آن در مرکز شهر افتتاح شود بنابراین هزینه‌های میلیاردی نیاز دارد

(تهیه زمین مناسب و ساخت بنا = طبق برآورد ما تقریباً هزینه ساخت یک پاساژ نیمه بزرگ در مرکز شهر)

7 . پتانسیل توریست و گردشگری در اصفهان فرصتی بسیار مغتنم، عالی و ممتاز می‌باشد تا با حضور این میهمانان و رجال سیاسی از این ورزش رونمایی، پرده برداری، افتتاح و بهره برداری کرد تا انعکاس وسیعی در سطح جهانی و رسانه‌های بین‌الملل داشته باشد و این روند یک منفعت عادلانه و عالی هم برای اسپانسر و هم برای ما دارد.

ادامه متن را در سایت و اینستاگرام مطالعه بفرمایید....

@Golzang

www.Golzang.com

کد خبر 582120

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ورزش تبلیغات بازی وب سایت اینستاگرام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منحصر به فرد یک سرمایه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت درباره جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش اظهار داشت: به منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی ساختارمند، مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی با بیان این­که این اساسنامه به تایید شورای نگهبان رسیده است، عنوان کرد: اساسنامه صندوق برای اجرا، امروز از سوی دفتر هیئت دولت به دستگاه­‌های اجرایی ابلاغ شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: مطابق قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۳۹۹، همه قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در همه رشته­‌ها و همچنین قهرمانان و پیشکسوتان جانباز، نابینا، ناشنوا و معلول باید مورد حمایت قرار بگیرند. این صندوق، در راستای اجرایی شدن این وظیفه قانونی، حمایت مؤثر­تری از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی انجام خواهد داد.

بهادری جهرمی با بیان این موضوع که در اساسنامه صندوق، ۱۱ وظیفه حمایتی برای قهرمانان و ورزشکاران پیش­‌بینی شده است، گفت: زیرساخت اعطای انواع تسهیلات اعتباری، از جمله وام­‌های مسکن، ازدواج و اشتغال طبق این اساسنامه فراهم شده است که پس­ از تأمین منابع می­‌تواند به­ تدریج این موارد اجرایی شود.

وی با بیان این­که بخشی از منابع و فعالیت­‌های صندوق می‌تواند به تسهیل بیمه­‌های اجتماعی ورزشکاران و پیشکسوتان تخصیص پیدا کند، گفت: صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان، علاوه بر منابعی که در اختیار دارد، می­‌تواند از تسهیلات مالی و اعتباری بانک­‌ها و مؤسسات مالی نیز در راستای حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی استفاده کند.

سخنگو و دبیر هیئت دولت با اشاره به این موضوع که مطابق اساسنامه­‌ای که ابلاغ شده، دو نفر از رؤسای فدراسیون­‌های ورزشی نیز عضو هیئت امنای صندوق خواهند بود، گفت: وزیر ورزش و جوانان، رئیس هیئت امنای صندوق است. علاوه بر این، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعضای هیئت امنای صندوق هستند.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: ۵ محل برای تأمین منابع مالی صندوق در اساسنامه پیش­‌بینی شده که ردیف‌های مالی در قوانین بودجه سالانه، یکی از این منابع است.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران ایرانی در میادین ورزشی و به­‌خصوص بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ایران که با کسب مدال‌های رنگارنگ در میادین ورزشی، پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درمی­‌آورند، شایسته حمایت­‌های مؤثر و مستمر هستند. دولت سیزدهم به همین­ منظور اساسنامه صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش را مصوب و ابلاغ کرد. ان­‌شاءالله با آغاز فعالیت­‌های این صندوق، حمایت­‌های عملی بیشتری از این عزیزان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟