Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: چرخیدن چرخ اقتصادی سبب به چرخش در آمدن چرخ حوزه های دینی و فرهنگی نیز می شود.

ابراهیم بازیان در گفت و گو با ایسنا، به سفر یک روزه خود به خراسان شمالی و برگزاری نشست شورای معاونین شستا به میزبانی پتروشیمی خراسان اشاره کرد و افزود: سفرهایی از این دست و با این ترکیب سبب نزدیک شدن نگاه ها به محیط عملیاتی، انسجام و اتحاد بیشتر می شود تا بتوانیم با قدرت حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شستا افزود: مدیران ما باید نگاه فرا بخشی داشته باشند و در تصمیم گیری ها یکپارچه عمل کنند تا به ثمرات و فواید متعالی دست یابیم.

وی با اشاره به بازدیدهایش از کارخانجات تولید دارویی مشهد، سیمان بجنورد و پتروشیمی خراسان، اظهار کرد: بایستی قدر سرمایه های نظام را دانست و توسعه اقتصادی را رقم زد چون اگر چرخ اقتصاد بچرخد چرخ دین و فرهنگ هم خواهد چرخید و بدین منظور باید نیروهای انسانی مناسب را تربیت کنیم.

عضوهیات مدیره شستا با تاکید بر حضور جوانانِ گام دوم انقلاب، از سرپرست پتروشیمی خراسان خواست با توجه به هرم سنی مدیران فعلی، دستکم تا یکسال آینده ۲۰ جوان را در رده های مختلف تربیت و جانشین پروری را به درستی انجام دهد.

وی به نشست خود با استاندارخراسان شمالی نیز اشاره کرد و گفت: به درخواست ایشان، نام پتروشیمی خراسان به پتروشیمی خراسان شمالی تغییر پیدا می کند.

به گفته وی، اجرای طرح انتقال پساب بجنورد به مجتمع و اجرای پروژه GTPP نیز بخشی از نظرات ارائه شده در این جلسه بود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع، سرپرست پتروشیمی خراسان نیز در ابتدای این نشست بیان کرد: حدود ۳۵۰ نفر از کارکنان نفتی در این شرکت شاغلند که اکثر رده های مدیریتی را بر عهده دارند و باسابقه بیش از ۳۰ سال در شرف بازنشستگی هستند.

یوسف حسنی افزود: بر این اساس با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی خواهیم داشت اصل جانشین پروری را در تمام سطوح پیاده سازی کنیم تا در آینده شرکت دچار بحران نیروی انسانی ماهر و با تجربه نشود و از تجارب نیروهای فعلی نیز در آموزش افراد جدید بهرهمند شویم.

سرپرست پتروشیمی خراسان همچنین با اشاره به طرح و پروژه های در دست بررسی و اقدام شرکت گفت: به منظور تامین منابع آبی پایدار برای مجتمع طرح انتقال پساب در دست اقدام است. 

حسنی اضافه کرد: اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان یک الزام واقعی برای ادامه حیات این شرکت است و بنا داریم هرچه سریعتر وارد فاز عملیاتی شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی اقتصادی مجتمع پتروشیمی خراسان پتروشیمی خراسان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود

خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی‌سی‌ان‌ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

منبع: ایرنا

tags # کره شمالی ، اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا