Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن اشاره به سفر یک روزه رئیس جمهور گفت: تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان/تهران، ضرورت داشتن هوای پاک و رفع آلاینده های زیست محیطی بالاخص آلودگی هوا، خشکی زاینده‌رود و ... را از موضوعات مهم و اساسی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،  معاون سیاسی استاندار اصفهان، بیان داشت: در این سفر کلنگ زنی و افتتاح طرح خاصی در نظر گرفته نشده و البته موضوع آب به عنوان مسئله ای کانونی در خصوص پدیده های تلخ خشکسالی، فرونشست زمین، طوفان های گرد و غبار، آلاینده ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به دور از هرگونه شعار زدگی و بر اساس قانون و جدیت توسط مدیریت کلان استان پیگیری می شود. 

محمد جان‌نثاری همچنین تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان/تهران، ضرورت داشتن هوای پاک و رفع آلاینده های زیست محیطی بالاخص آلودگی هوا، خشکی زاینده‌رود و ... را از موضوعات مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: در این سفر دغدغه های همگانی جامعه که توسط دستگاه های ذی ربط تحصیل شده و در کمیته تخصصی تدقیق گردیده در ادامه با مسئولان ملی جهت سامان دهی بررسی، رایزنی و تصمیم سازی می شود.

وی سامانه تلفنی ۱۱۱ را یکی از راه های ارتباطی مردم با نهاد ریاست جمهوری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برشمرد و خاطر نشان کرد: ملاقات چهره به چهره میان اعضا هیات دولت با مردم استان با توجه به تقسیم حوزه ماموریت مسئولان ملی در شهرستان های تابعه استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در حال تحقق و اجرا بوده و می باشد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی معاون سیاسی استاندار اصفهان سفر رئیس جمهور به اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا

رییس کل دادگستری سمنان در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط‌زیست این استان با بیان اینکه ورود دستگاه قضایی استان برای رفع مسائل مورد نیاز مردم جنبه عمومی دارد و در تقویت زیرساخت‌ها موثر است، گفت: حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری با اهتمام ویژه در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدهای رییس قوه قضائیه «پیگیری عوارض آلایندگی» است و دستگاه‌ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید طبق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت کنند و این عوارض در زمینه ارتقاء امور محیط زیستی سمنان صرف شود.

رییس کل دادگستری سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی این استان در موضوع‌های مختلف محیط زیستی همچنان ادامه دارد، افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی سمنان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسوولان استانی اهتمام به اجرای قانون محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا