Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان وزیر آموزش و پرورش به‌عنوان نماینده هیئت دولت با حضور در کوی محله مهر و شهرک پردیس، محله سایت متعلق به ارتش جمهوری اسلامی با مشکلات این مناطق از نزدیک آشنا شد و با حضور در فرمانداری با مردم ملاقات چهره به چهره داشت و مشکلات مسکن مهر را بررسی کرد.

در بازدید وزیر آموزش و پرورش از محله مهر و شهرک پردیس شاهین‌شهر، سعید ابریشمی‌راد، شهردار شاهین‌شهر با ارائه گزارشی از سابقه احداث این محله گفت: در پی احداث این محله و استقرار ساختمان‌های مسکن مهر و با وجود اسکان بیش از ۲۰هزار نفر جمعیت در این محله کمبود فضاهای آموزشی، فرهنگی و مذهبی، فضای سبز متناسب با سرانه جمعیت و از همه مهم‌تر عدم امکان احداث راه‌های ارتباطی با آزادراه معلم از عمده‌ترین مشکلات این محلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سید محمدرضا کاظمی‌طبا، فرماندار شاهین‌شهر در ادامه بازدیدهای نماینده هیئت دولت از مناطق شاهین‌شهر با حضور در منطقه سایت یکی از مشکلات این منطقه را  اختصاصی و حفاظتی بودن این شهرک دانست و ادامه داد: این شهرک متعلق به ارتش جمهوری اسلامی بوده و به دلیل مالکیت خصوصی آن شهرداری‌ها و سایر نهادهای خدماتی شرایط و امکان خدمت‌رسانی به آن‌که مطالبه به حق ساکنان این شهرک است را ندارند.

در ادامه وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان هیئت دولت با حضور در نهاد فرمانداری با مردم ملاقات چهره به چهره کردند و با شنیدن مشکلات شهروندان دستورات مقتضی در جهت رفع آنان را صادر کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها وزير آموزش و پرورش سفر رییسی به اصفهان سفر استانی رئیسی وزیر آموزش و پرورش شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق‌ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است، از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور، او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

دیگر خبرها

  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است