Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا صالحی امیری و هیات همراه در محل فدراسیون کشتی مجارستان با رئیس و مسئولین کشتی این کشور دیدار و سپس از آکادمی کشتی بازدید کردند.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این دیدار رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی مشاور عالی و فرید فتاحیان مدیر روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک ‎و علی اکبر شیریان هماهنگ کننده روابط ورزشی ایران و مجارستان، نمث سلیزار، رییس فدراسیون کشتی و معاون حزب حاکم مجارستان ،پیتر باچا ، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی و عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، راسلو شوله  مدیر آکادمی کشتی، تاماش لورینچ ، قهرمان المپیک و مدیر ورزشی آکادمی کشتی ،چابا هگروش ، قهرمان المپیک و سفیر آکادمی کشتی  و راسلو انچین، دبیرکل فدراسیون کشتی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار صالحی امیری با اشاره به توان بالای کشور مجارستان در برگزاری رویدادهای ورزشی اظهار داشت: ساختار آکادمی کشتی مجارستان مشابه ایران است و برای ما آشنایی با فرهنگ برجسته مجارستان و بازدید از آکادمی کشتی این کشور با این ظرفیت بالا افتخار آمیز است. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کشتی ورزش اول کشور ایران‌است و ظرفیت آن بسیار بزرگ و برجسته است، افزود: قطعا با مسئولین ورزش کشتی ایران در راستای تعاملات بیشتر با کشتی کشور مجارستان و تقویت هرچه بیشتر روابط، نشست و مذاکرات مهمی خواهیم داشت. 

رییس کمیته ملی المپیک با تحسین کمپ تیم های ملی کشور مجارستان گفت: IOC روی مجارستان با این امکانات حساب ویژه ای باز کرده است، دانشگاه تربیت بدنی این کشور نیز سطح بالایی از لحاظ علمی دارد و تعداد زیادی از مدیران و قهرمانان جوان ما در اینجا آموزش دیده‌اند. 

صالحی امیری ضمن دعوت از مسئولین ورزش کشتی کشور مجارستان برای حضور در تهران از ضرورت عقد تفاهنامه برای توسعه ورزش و کشتی دوکشور  در زمینه تبادل مربی، کمپ تمرینی مشترک، تقویت ظرفیت آموزش یاد کرد و افزود: جامعه ایران ذهنیت مثبت و خوبی بعنوان دوست نسبت به کشور مجارستان دارد و آمادگی همکاری مجدانه در زمینه های مختلف یاد شده را خواهیم داشت و سفارت کشورمان به نمایندگی از ما پیگیر خواهند بود. 

رئیس کشتی مجارستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی وابراز خوشحالی از حضور مسئولین ورزشی کشور ایران‌ در بوداپست اظهار داشت: ریشه ما و ایران به همدیگر شباهت دارد، در هر دو کشور ورزش کشتی از اهمیت بالایی برخوردار است و قهرمانان و هواداران خود را دارد. 

وی با تاکید بر اینکه اگر موفق به کسب میزبانی در ۲۰۲۳ شویم روی ایران حساب ویژه ای برای همکاری جدی باز کرده‌ایم، افزود: دوست داریم کشتی گیران ما مثل شما باشند، کشتی چهارمین فدراسیون برتر مجازستان است و محبوبیت  بالایی دارد و ورزشکاران ما با انگیزه بالا در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کنند. 

رییس فدراسیون کشتی مجارستان با استقبال از توسعه روابط ورزشی دوکشور گفت: با وزیر خارجه کشور مجارستان در خصوص تقویت ویژه روابط ورزشی و اولویت ورزش دو کشور صحبت داشته ام و امیدوارم هرچه زودتر همکاری های فی مابین آغاز گردد. 

نمث سلیزار در خاتمه با تاکید بر ضرورت همکاری و کمک متقابل ایران برای  حفظ کشتی ادامه داد: ما به حمایت فدراسیون کشتی ایران نیازمندیم . کشتی ورزش ملی ماست و حمایت  بسیاری می شود. 

در ادامه از آکادمی کشتی مجارستان و تالار مفاخر کشتی این کشور و کمپ تمرینی تیمهای ملی کشتی مجارستان بازدید شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کمیته ملی المپیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کشتی مجارستان فدراسیون کشتی کشور مجارستان آکادمی کشتی صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کیومرث هاشمی پس از نشست مشترکی که با روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی داشت، اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیافتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور داریم برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

هاشمی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با رئیس جمهور و مقام معظم رهبری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهور، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این افراد نمایندگان قهرمانان هستند و آنها مشکلات خود را مطرح کردند و خودمان هم نسبت به برخی از آنها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی فراهم کنیم که قهرمانان با بهترین شرایط ممکن، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک مدیران با قهرمانان کمک کند و این ارتباطات می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: اقدامات خوبی برای تسهیلات ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد، اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا یک چارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون ۶ ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارت‌خانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان ۳۴ هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

هاشمی در پایان گفت: یکی از کار‌های نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون بر عهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه است. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها مبارک سهام‌داران باشد و سهام‌داران دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک