Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) گفت: ۳ هزار خادمیار رسانه ای در کشور ساماندهی شده اند که ۶۵۰ نفر از این خادمیاران در استان تهران در حوزه رسانه خدمت می کنند.

به گزارش ایران اکونومیست" محسن هوشمند" در آیین اختتامیه جشنواره های فرهنگی، هنری و رسانه ای امام رضا (ع) استان تهران، افزود: در دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) آثار از تمامی استان های کشور دریافت شد و از سراسر ایران مشارکت کنندگان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که در این میان خراسان رضوی با ۸۲۹ اثر، تهران با ۴۷۵ اثر و اصفهان با ۴۴۵ اثر بیشترین آثار را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارسال هزار و ۱۹۲ عکس به جشنواره مهرثامن

حسین رفیعیان مدیر موسسه فرهنگی هنری مهرسان گفت:‌ در جشنواره عکس مهر ثامن یک هزار و ۱۹۲ عکس به دبیرخانه ارسال شد که پس از ۲ روز داوری نفرات اول تا سوم انتخاب و تعدادی از آثار شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی خاطر نشان کرد: ۷۳ عکس به عنوان آثار منتخب به نمایشگاه راه پیدا کردند و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

در این نشست از خادمیاران یاسر امامی فر در حوزه گرافیک، فاطمه ذاکری و سیده طیبه عزتی در حوزه گزارش نویسی و خبری و متین السادات فیروزی در بخش تولید پادکست و برنامه های رادیویی که رتبه های برتر استان تهران در دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) را کسب کردند و همچنین از امیرعلی جوادیان از تهران، حمید عزیزی خانقاقی از کرمانشاه و حمیدرضا حبیبی از قوچان به عنوان نفرات برتر جشنواره مهر ثامن آیین تجلیل به عمل آمد.

نشست ویژه جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در استان تهران با حضور معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، علیرضا جانه دبیرکانون های خدمت رضوی استان تهران با همکاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی و کانون هنر و محصولات فرهنگی استان تهران در پردیس فرهنگی و هنری مهرسان برگزار شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کرمانشاه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کرمانشاه رسانه ای امام رضا جشنواره رسانه ای استان تهران امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مجید منادی در مراسم  محفل شعر ارادت رضوی در  قدمگاه امام رضا(ع) دزفول  افزود : خوزستان ظرفیت های بی بدیلی در عرصه شعر و ادب فارسی و عربی دارد و این موجب شده تا این استان طلایه دار آغاز نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی باشد.

وی ادامه داد: پس از مطالبه رهبر معظم انقلاب برای ترجمه اشعار فارسی، بسیاری از شاعران خوزستانی برای مشارکت در این نهضت بزرگ فرهنگی و ادبی اعلام آمادگی کردند و نشست‌هایی برای اولویت بندی اشعار و مضامین در این استان برگزار شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد : خوزستان به دلیل تنوع زبان، گویش و فرهنگ‌های متعدد ذیل فرهنگ ولایی و شیعی باید دریچه و پل انتقال فرهنگ ولایی برای جهان اسلام باشد.

منادی تاکید کرد : چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر امام رضا(ع) به زبان عربی یکی از جشنواره‌های بزرگ و شاخص بنیاد امام رضا(ع) است که در خوززستان شکل گرفت و تقویت و استمرار یافت.

 شعر ارادت رضوی از مجموعه برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می باشد .

چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی اواخر اردیبهشت ماه در خوزستان برگزار می شود.

منادی خوزستان را استانی امام رضایی دانست و اظهارکرد: خوزستان دروازه ورود امام رئوف(ع) به ایران اسلامی است که شهرهای مختلف آن از جمله دزفول، بهبهان، خرمشهر و اهواز متبرک به قدمگاه‌های امام رضا(ع) است.

وی ادامه داد: جشنواره بین الملی شعر رضوی به زبان عربی می‌تواند دریچه‌ای برای ارتباط فرهنگی، معنوی و ادبی با جهان اسلام باشد.

دیگر خبرها

  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران