Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری, حمید زمانی در جلسه بررسی مشکلات  شهرستان ری در حوزه تخصصی توسعه مسکن شهری و روستایی با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: برخی از نقاط روستایی و شهرهای تابعه شهرستان ری مانند روستاهای امین آباد و حاجی آباد، گلحصار و محله نفرآباد در شهرری دارای مشکلاتی همچون وجود بافت های فرسوده و عدم امکان توسعه و نوسازی بدلیل تراکم بیش از حد ساخت و سازها و معضلات مشابه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: این مشکلات سال های سال به صورت لاینحل باقی مانده و سبب ایجاد نارضایتی برای ساکنین و اخلال در امر خدمات رسانی دستگاه های مربوطه مانند شهرداری ها و دهیاری ها در این مناطق شده است.

زمانی ابراز امیدواری کرد که حضور شخص رئیس بنیاد مسکن در سطح شهرستان منشاء خیر باشد و بتوان با همکاری و مشارکت تمامی دستگاه ها و ارگان های مربوطه این معضلات چندین ساله را رفع و موجبات رضایت مردم شهرستان ری را جلب کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برکت فرمان مبارک حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و با هدف ساخت مسکن برای اقشار ضعیف جامعه و توسعه مناطق روستایی تأسیس شد، تا به حال خدمات بسیار ارزنده و اثرگذاری در جای جای میهن اسلامی داشته که امروز این اقدامات در اکثر نقاط کشور بخوبی مشهود است.

این جلسه که با موضوع تخصصی رفع موانع موجود در اجرای بازنگری طرح های هادی روستایی و اجرای طرح جهش تولید مسکن در شهرهای با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر در سطح شهرستان ری برگزار شد.

در این نشست علاوه بر حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران, ری, شمیرانات, اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، معاونین فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، بخشداران و شهرداران تابعه و سایر مسئولین در محل ساختمان فرمانداری ری حضور داشتند.

برچسب‌ها شهرستان ری بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی بنیاد مسکن اکبر نیکزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی شهرستان ری بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی بنیاد مسکن اکبر نیکزاد شهرستان ری بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد