Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از variety، بی‌تی‌اس در طول شام سالانه فستا (FESTA) خود که ۹ سال فعالیت گروه را جشن گرفت، جدایی اعضای گروه را اعلام کردند.

در ویدئوی یک ساعته فستا، اعضا قبل از شروع به بحث در مورد برنامه‌های خود برای پیگیری کار انفرادی، در مورد موفقیت‌هایی که در طول این ۹ سال در کنار یکدیگر داشتند صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آر.ام گفت در حالی که آنها به عنوان یک گروه به موفقیت‌های باورنکردنی دست یافته‌اند، اعضا همچنان باید به‌عنوان افراد و هنرمندان منفرد هم رشد و پیشرفت کنند.

جی هوپ اضافه کرد: «من فکر می‌کنم باید مدتی را جدا از هم بگذرانیم تا یاد بگیریم چگونه دوباره یکی شویم. امیدوارم به این تصمیم به دید منفی نگاه نکنید و آن را به عنوان یک برنامه درست و موثر در نظر بگیرید. من فکر می کنم BTS اینطور قوی‌تر می‌شود.

گروه در ادامه گفت که این تصمیم آسان نیست و از اینکه طرفداران خود را ناامید کرده‌اند ابراز ناراحتی کردند. «ما نمی‌توانیم به هواداران خود فکر نکنیم، ما می‌خواهیم هنرمندانی باشیم که همیشه در یاد و خاطره طرفداران خود بمانیم.»

در ادامه گفت‌وگو سوگا یکی از اعضای این گروه خوش‌بینانه مداخله کرد و گفت: «اینطور نیست که ما از هم پاشیده باشیم!»

به گفته اعضا، برنامه‌هایی برای انتشار آهنگ‌هایی به صورت تک‌نفره از سوگا و جی هوپ دو نفر از اعضای گروه در دست اجراست که هر دو میکس‌تپ‌های انفرادی را در سال‌های گذشته منتشر کرده‌اند. جونگ کوک همچنین گفت که او یک آلبوم انفرادی منتشر خواهد کرد.

اگرچه این گروه جدول زمانی برای انتشار انفرادی آهنگ‌های خود معلوم نکردند، اما تایید پروژه جدیدی از جی‌هوپ، اجرای آتی او را به عنوان اولین هنرمند کره جنوبی که تیتر صحنه اصلی Lollapalooza یا هر جشنواره موسیقی بزرگ ایالات متحده است، همراهی می‌کند.

کد خبر 683706 برچسب‌ها موسیقی‌‌ جهانی کره جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی جهانی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم

نگاهی داریم به گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی به چلسی در استمفورد بریج.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم