Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه‌وشهرسازی در بازدید از پروژه قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان از رفع مشکلات فنی این پروژه تا سه هفته دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رستم قاسمی امروز -بیست‌وششم خردادماه- با اعلام اینکه مشکلات پروژه قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان باید بررسی و رفع شود، اظهار کرد: بخشی از مشکلات این پروژه درون سازمانی است و برخی دیگر نیز باید با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط رفع شود، مشکلات درون سازمانی بیشتر مربوط به مباحث فنی است که تا سه هفته دیگر رفع خواهد شد و مشکلاتی که مربوط به سایر دستگاه‌ها است طی جلسه‌ای با سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اول رئیس جمهور پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تلاش برای پیش‌برد پروژه قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان هستیم تا هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وزیر راه‌وشهرسازی اضافه کرد: کاهش مصرف انرژی (سوخت)، آلایندگی و تغییرات مرتبط با اثرات زیست‌محیطی، کاهش زمان سفر، ایجاد گسترش و شبکه ریلی در جابه‌جایی مسافر، افزایش اشتغال و توسعه گردشگری و استفاده از فناوری‌های نوین و انتقال تکنولوژی در موضوعات ایمنی از اهداف اجرای این پروژه است.

وی تصریح کرد: ظرفیت جابه‌جایی ترافیک سالانه در افق طرح، ۱۶ میلیون دیده شده است و سرعت طرح ۳۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کد خبر 582179

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی رستم قاسمی قطار سریع السیر اصفهان تهران پروژه قطار سریع السیر اصفهان تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه قطار سریع السیر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد