Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عبدالله آقاعلیخانی، بازرس کل قضایی استان قزوین به اتفاق هیأت همراه با حضور در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، ضمن بازدید از نحوه خدمت‌رسانی به متقاضیان نهضت ملی مسکن استان؛ با هیات مدیره این سازمان نیز دیدار و گفتگو کرد.

آقاعلیخانی در این بازدید با تاکید بر اهمیت طرح‌ و سیمای شهری اظهارکرد: اهمیت و ارزش طراحی شهری بر کسی پوشیده نیست، لذا متولیان امر باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند، چراکه منظر شهری می‌تواند بر میزان شادی و افسردگی شهروندان، فرهنگ و حتی تربیت فرزندان تاثیر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارشد نظارتی استان قزوین افزود: سازمان نظام مهندسی در کیفیت ساخت‌وسازها نقش موثری دارد و از این رو تعامل و بهره‌گیری نهادهای اجرایی متولی نظارت بر اصول فنی ساختمان و شهرسازی از ظرفیت‌های فنی و کارشناسی این سازمان، بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به تشکیل کمیته شناسایی ساختمان‌های ناایمن در بازرسی کل، گفت: بازرسی کل استان ضمن پیگیری رفع مشکلات ساختمان‌های ناایمن؛ با محوریت حاکمیت قانون، پشتیبانی از مالکیت مشروع و به منظور حفظ جان و مال شهروندان، حمایت‌های لازم را از سازمان نظام مهندسی دارد.

آقاعلیخانی ادامه داد: کارها نباید بر اساس سلایق اشخاص و قائم به شخص صورت گیرد، لیکن اقدامات باید منتج به فرآیندسازی و ریل‌گذاری شده تا با جابه‌جا شدن افراد روند ارائه خدمات و انجام امور تغییر نکند.

این مقام مسئول افزود: بازرسی کل استان علاوه بر مساعدت در امر توسعه استان، مانع تخلفات، جرائم اداری و اقتصادی و همچنین عدم شفافیت در دستگاه‌های اجرایی نیز است.

در پایان این نشست امیر کلهر، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز با ابراز خرسندی و تشکر از تشکیل این جلسه، بر تداوم همکاری‌ها و حمایت‌های بازرسی کل استان از سازمان متبوع خود، تاکیدکرد.

گفتنی است در ابتدای بازدید آقاعلیخانی با حضور در بین متقاضیان و استماع مسائل و مشکلات آن‌ها دستورات لازم را نیز جهت پیگیری درخواست‌های قانونی او صادر کرد.

46

کد خبر 1641919

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین سازمان نظام مهندسی استان قزوین بازرسی کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم

ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در این دولت با همه کمبودهایی که وجود دارد ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در کشور راه‌اندازی و ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی راه افتاده است.

دکتر بهروز رحیمی،معاون وزیر بهداشت، ۱۱ اردیبهشت ماه در نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: در این دولت با همه کمبودهایی که وجود دارد ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در کشور راه‌اندازی و ۳۰۰۰ پروژه بهداشتی راه افتاده است.

وی افزود: باید امیدآفرینی کنیم و خدمات انجام شده اطلاع رسانی شود.

رحیمی یکی از ظرفیت‌های خوب استان کرمان را وجود خیران حوزه سلامت عنوان کرد که باید قدردان تلاش‌های آنان بود.

معاون وزیر بهداشت به ثروتمند بودن استان کرمان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: باید با مسئولیت اجتماعی که داریم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی در پایان با اشاره به مطالب مطرح شده در این نشست گفت: حتما برای کمبود نیروی انسانی دانشگاه طراحی جدید انجام خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در سفر یک روز خود به کرمان، از ساختمان در حال ساخت مرکز پت اسکن (تشخیص زودهنگام و کمک به درمان بیماران سرطانی) بازدید کرد.

این مرکز با زیربنای ۵۰۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

 رحیمی همچنین از خوابگاه ۶۰۰ نفری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بازدید کرد.

این خوابگاه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با زیربنای ۷۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۴۰میلیارد تومان در حال ساخت است.

به گزارش ایسنا، ساختمان جدید دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با حضور دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افتتاح شد.

این ساختمان با اعتبار  ۱۴۰۰میلیارد ریال و زیربنایی بیش از ۴۸۰۰ مترمربع احداث شده است.

بنابراین گزارش، رحیمی همچنین با حضور در گلزار شهدای کرمان، یاد و خاطره مجاهدت‌های شهیدان به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

معاون وزیر بهداشت همچنین مزار ریحانه سلطانی نژاد، دختر کاپشن صورتی از شهدای حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را زیارت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • روش‌های نوین ساختمان سازی در سال جدید
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت