Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها گفت: دستگاه هایی که بخشی از اعتبارات آنهادر روستاها هزینه می شود باید هر سه ماه یک بار پیشرفت هزینه کرد خود را به وزارت کشور و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گزارش و دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها این موضوع را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، علی قربانی در چهل و هشتمین نشست ملی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری های کشور بر هم افزایی تمامی دستگاه های متولی امور مدیریت روستایی به منظور پیشبرد مناسب طرح ها و برنامه ها تاکید کرد و جایگاه دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها را در این عرصه حساس و بااهمیت بیان کرد.
 
وی، بهره گیری از ظرفیت تمامی دستگاه های مسوول و مرتبط با مدیریت روستایی برای توسعه خدمات دهیاری ها و ارتقای شاخص های توسعه روستایی را از جمله اولویت های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و وزارت کشور عنوان کرد و گفت: به موجب ماده ۳۹ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۱کل کشور تمام دستگاه هایی که بخشی از اعتبارات آنها در روستاها هزینه می شود باید هر سه ماه یک بار گزارش پیشرفت هزینه کرد را به وزارت کشور و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ارایه و دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها باید این موضوع را پیگیری کنند.
 
وی گفت: آیین نامه استخدامی دهیاری ها در دولت در حال بررسی است و مقرر شد برای راهکارهای کوتاه مدت، جلسه ای با سازمان اداری و استخدامی کشور تشکیل و در آن مباحث اصلی تعیین تکلیف شود.
 
قربانی با اشاره به در پیش بودن تدوین برنامه هفتم توسعه، از مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها خواست تا با هم فکری صاحب نظران و دست اندرکاران امر در استان ها، ضمن آسیب شناسی برنامه های قبل، پیشنهادها و نظرات تخصصی را به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور منعکس کنند.
 
معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در ادامه از تشکیل کارگروه های تخصصی پنج گانه ذیل نشست ملی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها خبر داد و گفت: این کارگروه ها در موضوعات توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، فنی و عمرانی، محیط زیست و خدمات عمومی، درآمد پایدار و امور مالی و فرهنگی و اجتماعی تشکیل می شود که مباحث تخصصی حوزه وظیفه ای دهیاری ها را بررسی می کنند و رییس آنها یکی از مدیران کل استانداری ها و دبیر آن نماینده سازمان است و نتیجه بررسی ها و ارزیابی های هر کارگروه در نشست ملی مطرح شده که در صورت تصویب پی گیری های لازم در خصوص آن صورت خواهد گرفت.
 
قربانی به درپیش بودن ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری اشاره کرد و گفت: شیوه‌نامه نکوداشت هفته شهرداری و دهیاری طی روزهای ۱۴ تا ۲۰ تیرماه در راستای معرفی مطلوب دستاوردهای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به استانداران کشور ابلاغ شد.
 
وی اضافه کرد: انتظار می رود دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها در هماهنگی و همکاری با فرمانداری ها و بخشداری ها و روابط عمومی استانداری ها برنامه ریزی های لازم را برای معرفی و تبیین خدمات نهاد دهیاری و ابتکارات و دستاوردهای موفق آنها با بهره گیری از ظرفیتهای رسانه ها به عمل آورند.
 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: توسعه روستایی ، علی قربانی ، اعتبارات

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: توسعه روستایی علی قربانی اعتبارات دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان شهرداری ها و دهیاری ها توسعه روستایی دستگاه ها مدیران کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، شرکت داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" روز پنجشنبه گزارش درآمد سه‌ماهه نخست خود را منتشر کرد که نشان می‌داد به‌دلیل هزینه‌های یکباره مربوط به معاملات اخیر، دچار ضرر و زیان شده است.

این شرکت آمریکایی همچنین اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۱.۵ میلیارد دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهد و این پول را دوباره در توسعه دارو سرمایه‌گذاری کند.

بر اساس این گزارش، بریستول مایرز امسال به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها ۲۲۰۰ کارمند را اخراج و تولید برخی از داروها را متوقف می‌کند.

این شرکت داروسازی همچنین اعلام کرد که برنامه استخدام خود را حذف و کارخانه‌های خود را یکپارچه می‌کند و لایه‌های مدیریتی را نیز کاهش می‌دهد.

بریستول مایرز سرمایه‌گذاری در برندهای دارویی کلیدی خود را اولویت‌بندی خواهد کرد و عملیات تولید و توسعه را نیز در سراسر این شرکت بهینه می‌کند.

سهام بریستول مایرز در روز سه‌شنبه بیش از ۷ درصد سقوط کرد.

بریستول مایرز، که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی جهان محسوب می‌شود، در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی ضرر خالص ۱۱.۹ میلیارد دلاری یا ۵.۸۹ دلار به‌ازای هر سهم را گزارش کرد.

این رقم در مقایسه با درآمد خالص ۲.۳ میلیارد دلار یا ۱.۰۷ دلار به‌ازای هر سهم برای مدت مشابه سال قبل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است