Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ان پی آر، خرده‌فروشان و تولیدکنندگان جلیقه های ضد گلوله در آمریکا اعلام کردند به دنبال تیراندازی های دسته جمعی مرگبار اخیر در تگزاس، بوفالو و چندین ایالت و شهر دیگر آمریکا، شاهد افزایش فروش این جلیقه‌ها شدند.

صاحبان این کسب‌وکارها بر این باورند که مشتریانشان در دنیایی که به‌طور فزاینده‌ای احساس ناامنی می‌کند، به دنبال محافظت بیشتری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دیوید ریس»، مدیر عامل یکی از شرکت های فروش جلیقه ضد گلوله گفت: پس از تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی، والدین به ویژه احساس کردند که باید کاری انجام دهند. شما نمی توانید کارهای بد را کنترل کنید. و نمی توانید کارهای قانونگذاران را کنترل کنید. اما می‌توانید برای فرزند خود یک کوله پشتی با زره بخرید.

روز گذشته نیز، فرماندار اوهایو با امضای قانونی اعلام کرد که کارکنان مدارس دولتی و خصوصی در این ایالت از پاییز امسال مجاز هستند سلاح حمل کنند.

به گزارش شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان، با اجرای این قانون، افرادی که می‌خواهند مسلح باشند باید تا ۲۴ ساعت آموزش ببینند. برنامه آموزشی این افراد باید با تایید مرکز ایمنی مدارس در اوهایو باشد و مدارس در صورت نیاز می‌توانند ساعت‌های آموزشی کارکنان را بیشتر کنند.

در کنار امضای این قانون، فرماندار اوهایو از بودجه‌ای صد میلیون دلاری برای ارتقای امنیت مدارس و پنج میلیون دلاری برای ارتقای امنیت دانشکده‌ها خبر داده است.

در سال گذشته (۲۰۲۱) ۱۲۰ کودک در خشونت‌های مسلحانه جان خود را از دست دادند در حالی که این شمار در سال ۲۰۲۰ میلادی ۹۶ نفر و در سال ۲۰۱۹ میلادی ۷۱ نفر بود.

چندی پیش در تیراندازی در دبستانی در شهر  یووالد در ایالت تگزاس آمریکا دست‌کم ۱۹ دانش آموز و دو بزرگسال کشته شدند. فرماندار تگزاس اعلام کرد که مظنون یک جوان ۱۸ ساله ساکن یووالد است. تیرانداز وارد مدرسه ابتدایی شد و به یک کلت و احتمالاً یک اسلحه بزرگتر مسلح بود. این مرگبارترین حادثه از این دست از زمان تیراندازی سال ۲۰۱۲ در مدرسه سندی هوک در ایالت کنتیکت است که در آن، ۲۰ کودک و شش تن از کارکنان مدرسه جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جلیقه ضد گلوله مدارس آمریکا تیراندازی در آمریکا خشونت با اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا

پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا

دیگر خبرها

  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)