Web Analytics Made Easy - Statcounter

  گروه موسیقی بی تی اس (BTS) یکی از مطرح ترین گروه های موسیقی در جهان می باشد ،‌ اعضای این گروه موسیقی ، کره ای می باشند و هم اکنون در آمریکا زندگی میکنند ، رکوردار تماشای آنلاین یوتیوب در دست این گروه پر طرفدار می باشد ، در ادامه با ما همراه باشید تا با زندگینامه و بیوگرافی گروه بی تی اس آشنا شوید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیوگرافی و زندگینامه اعضای گروه بی تی اس :

گروه بی تی اس شامل ۷ عضو جوان می باشد ، تمام اعضای این گروه پسر می باشند و شروع آشنایی اعضای این گروه با یکدیگر به زمان دبیرستان بر میگردد همچنین آغاز فعالیت حرفه ای گروه به زمانی بر میگردد که مدرسه و تحصیل اعضای گروه به پایان رسید  و این هفت پسر جوان شروع به یادگیری تنظیم و تحصیل در کالج موسیقی لندن کردند . 

گروه BTS شامل هفت عضو با نام های کیم نام جون (RM) ، کیم‌ سوک جین (Jin) ، مین یون گی (Suga) ، جانگ هو سوک (J hope) ، پارک جی مین (Jimin) ، کیم ته هیونگ (V) و جئون جونگ کوک (Jungkook) می‌ باشد . در ادامه این مقاله به زندگی نامه تک تک اعضای گروه کره ای بی تی اس می پردازیم  

کیم نام جون (RM)

کیم نام جون ملقب به RM متولد ۲۱ مرداد ۱۳۷۱در کره جنوبی می باشد ، کیم نام جون مدیر گروه بی تی اس می باشد و به نوعی می توان گفت که RM رهبری و مدیریت گروه بی تی اس را بر عهده دارد ،‌ کیم نام جون در یک خانواده ثروتمند متولد شده است ، پدر و مادرش از یکدگیر جدا شده اند و او تا ۱۶ سالگی همراه با مادر بزرگش زندگی می کرد ، مادر بزرگ کیم نام جون نیز در جوانی به کار مدلینگ در کره جنوبی و آمریکا مشغول بوده است و هم اکنون یک مزون لباس بزرگ در انگلستان و کره جنوبی دارد .

کیم سوک جین

کیم سوک جین با نام هنری JIN دومین عضوی است که به گروه بی تی اس ملحق شد ،‌ کیم متولد ۱۳ آذر ۱۳۷۱در لندن می باشد ، به گفته اعضای این گروه کیم سوک جون را می توان مغز متفکر گروه بی تی اس معرفی کرد چرا که وظیفه تنظیم و آهنگسازی آهنگ های گروه بر عهده این هنرمند جوان است . کیم سوک جین تحصیل کرده رشته حقوق در دانشگاه کارلتن کانادا می باشد ، او مدتی در یک شرکت حقوقی مشغول به کار شد ولی به علت عدم علاقه به وکالت و محیط دادگاه ها از این کار استعفا داد . 

مین یو گی

مین یو گی ملقب به Suga متولد ۱۸ اسفند ۱۳۷۱ در سئول می باشد ، مین یو گی از طریق یکی آگهی جذب خوانندگی در فیسبوک با گروه بی تی اس آشنا شد و نزد کیم سوک جین رفت تا با گروه همکاری کند ، در همان جلسه اول مین یو گی عضو گروه بی تی اس شد ، این خواننده جوان را می توان شاعر اصلی گروه نامید چرا که بیش از ۷۰ درصد اشعار آهنگ های بی تی اس را این خواننده جوان می نویسد . 

جانگ هو سوک

جانگ هو سوک ملقب به J hope متولد ۲۱ مهر ۱۳۷۴ در کره جنوبی می باشد ، پدر بزرگ جانگ هو سوک یکی از نوازندگان معروف کره ای بوده است که در کافه ها ساز میزده است ، به گفته جانگ هو سوک او تمام هنر و نوازندگی گیتار و پیانو را از پدر بزرگ هنرمندش آموخته است .

پارک جی مین

پارک جی مین یکی از اعضای گروه بزرگ بی تی اس می باشد ، وی متولد ۲۰ مهر ۱۳۷۴ در پکن می باشد ، پدر Jimin  تاجر الماس بوده است و به علت سفرهای زیاد خانواده جی مین او در پکن به دنیا آمد ، موسیقی را در دانشگاه نیویورک آموخت ، او علاوه بر خواننده به بازیگری نیز مشغول است و تا کنون در سریال های مطرح نتفلیکس نیز بازی کرده است .

کیم ته هیونگ

کیم ته هیونگ که با نام هنری V شناخته می شود متولد ۱۰ دی ۱۳۷۴ در فرانسه می باشد ، در مدرسه موسیقی خوانده است و کلاس های شعر و ادبیات نیز شرکت کرده است ، V کارهای زیادی مستقل از گروه بی تی اس منتشر کرده است که تمامی کارهایش با استقبال بسیار زیاد طرفداران مواجه شده است ، کیم ته هیونگ یکی از تهیه کنندگان گروه نیز می باشد .

جئون جونگ کوک

جئون جونگ کوک که با نام هنری Jungkook شناخته می شود کم سن ترین عضو گروه بی تی اس می باشد ، او متولد ۱۲ شهریور در کره می باشد ، زمانی که جونگ کوک ۱۰ سال سن داشت خواهر بزرگتر او با خوردن قرص های خواب آور خودکشی می کند و این اتفاق باعث می شود تا سالها جونگ کوک دچار افسردگی بسیار شدید و حاد شود ، همچنین جونگ کوک آخرین نفریست که به گروه بی تی اس ملحق شده است .

مهم ترین آثار گروه بی تی اس :  دانلود آهنگ yet to come بی تی اس  آهنگ Spring Day (V Demo Ver) آلبوم Dark & Wild آلبوم The Most Beautiful Moment in Life, Pt. 1 آلبوم The Most Beautiful Moment in Life: Young Forever آلبوم Love Yourself: Her آلبوم Map of the Soul: Persona

آهنگ های گروه بی تی اس (BTS) را کجا دانلود کنیم ؟

یکی از سوالات مهمی که ذهن مخاطبان موسیقی را درگیر می کند این است که آهنگ های خارجی که عموما پیدا کردنشان در وبسایت های فارسی کار سختی است را چگونه به راحتی تهیه کنیم ؟ وبسایت موسیقی هیت آوا بهترین منبع برای دانلود آهنگ جدید خارجی و ایرانی می باشد چرا که دارای غنی ترین منابع و آرشیو موسیقی می باشد و به شما کمک می کند تا هر موسیقی ای را که مدنظر دارید به راحتی و با آسودگی دانلود کنید و یا آنلاین گوش دهید . رسانه موسیقی هیت آوا به صورت متوالی دو سال پی در پی برنده جایزه بهترین رسانه موسیقی فارسی زبان شده است ، بیشترین میزان رضایت در وبسایت های موسیقی ایرانی به وبسایت هیت آوا اختصاص دارد ، شما مخاطبان و هنردوستان گرامی می توانید برای دانلود آهنگ های جدید به وبسایت هیت آوا به آدرس :‌ HITAVA.IR مراجعه فرمایید .

 

هیت آوا HITAVA.IR دنیایی از موسیقی و سرگرمی 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است

به گزارش همشهری آنلاین، ظرف چند سال گذشته به‌دلیل رشد شدید قیمت سکه، تقاضا برای خرید نیم و ربع سکه در بازار افزایش یافته و این موضوع سبب شده است که حباب این دو محصول بیشتر از سکه طرح قدیم و جدید باشد. حالا تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهند که در بازار مبادله ارز و طلا نیز بیشترین تقاضا مربوط به نیم‌سکه است. طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز نخستین جلسه حراج سکه تا کنون طی ۱۰جلسه حراج، ۱۱۷هزار و ۷۴۲قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

مروری بر سایر اخبار اقتصادی نیز نشان می‌دهد اغلب تحلیلگران برآورد می‌کنند قیمت طلا و ارز در روزهای آینده کاهش یابد. عباس مسعودی، عضو هیأت‌مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در این‌باره می‌گوید: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد. عده‌ زیادی از تحلیلگران معتقدند بحران‌ها توسط سیاستمداران قابل کنترل است؛ در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از تمامی حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دوبرابری تا ۲میلیارد ریال به‌صورت روزانه و ۱۰میلیارد ریال به‌صورت ماهانه مجاز شد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: سال قبل بیش از ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تامین کرده است.

همچنین طبق اعلام بورس کالای امروز ۱۵۰۰کیلو زعفران در بورس کالا عرضه خواهد شد. این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی است، با قیمت پایه ۹۴میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰کیلوگرم عرضه می‌شود.

محمود سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: سال گذشته ۲۰۰واحد راکد در استان تهران احیا شد و برای امسال هم ۲۰۰واحد دیگر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 846766 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!