Web Analytics Made Easy - Statcounter

 با حضور رستم قاسمی در شهرجدید بهارستان، عملیات اجرایی ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در نجف آباد، هزار واحد در شاهین شهر، دو هزار واحد در شهر جدید فولادشهر و ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرضا آغاز شد.

رستم قاسمی گفت: تا به امروز  حدود پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.   به گفته او تفاوتی که نهضت ملی مسکن با مسکن مهر دارد این است که باید برای همه مردم زمین ۹۹ ساله به نوعی مجانی در اختیار بگذاریم که این تعهد در مسکن مهر وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

۴۲۰ هزار نفر در استان اصفهان در این طرح ثبت نام کرده اند. برای ساخت و ساز برای دیگر ثبت نامی‌ها آزاد سازی زمین اجرا شده است و تا آخر امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

همچنین مکان‌هایی در شهر‌های جدیدِ کشور شناسایی شده که قرار است با مشارکت بخش خصوصی طرح نهضت ملی مسکن اجرا شود تا تعداد ساخت این واحد‌ها به زودی به پایان برسد.

شهرستان بهارستان در صدر ثبت نامی‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۴۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، در استان پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح رادر شهرهای شهرضا، مبارکه، دولت آباد و دهاقان بیشتر از دیگر شهرها اعلام کرد وگفت: آمار مجموع ثبت نام کنندگان، بیش از ۴۶۱ هزار نفر و تأیید نهایی تجمیعی بیش از ۱۳۱ هزار نفر بوده است.

علیرضا قاری قرآن افزود: تعداد متقاضیان دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان در استان، بیش از۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی گفت: هزینه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به تاریخ شروع، مشخصات فنی، تعداد طبقات و مساحت متفاوت و به نسبت پیشرفت طرح از متقاضیان اخذ و در نهایت به قیمت تمام شده واگذار می‌شود.

قاری قرآن افزود: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، ۵۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۸ درصد و مجموع دوران مشارکت و اقساط ۲۰ سال است و در هنگام تحویل واحد، فروش اقساطی برقرار می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح در استان اصفهان، در مراحل مختلف اخذ پروانه، فونداسیون، اسکلت، سقف، سفت کاری و نازک کاری بوده و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، کیفیت ساخت مسکن رادر اجرای این طرح مطابق مقررات ملی ساختمان بیان کردو افزود: ۱۳ پیمانکار در ساخت و تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم