Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب هوشیار، روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرداری منطقه یک در قالب پنجمین «قرار خدمت» درباره طرح‌های بازآفرینی شهری افزود: مجتمع مسکونی ۱۵۰ واحدی به عنوان اولین پروژه بازآفرینی در این منطقه احداث می شود.

وی اظهار داشت: در مورد خیابان انقلاب نیز لایحه شهرداری در خصوص اختصاص ۴۰۹ میلیارد تومان برای این خیابان مورد بررسی قرار گیرد تا شهرداری بتواند پایان سال این مسیر را به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز گفت: در بازدید وزیر کشور در سفر اخیر رییس جمهور و هیات دولت به استان، مقرر شد نه تنها این پروژه بلکه سایر پروژه‌های بازآفرینی نیز مدنظر قرار گیرد اما این پروژه در اولویت باشد.

هوشیار، با بیان اینکه برخی مناطق مانند یوسف‌آباد، احمدآباد و ملازینال فاقد فضاهای ورزشی هستند، ادامه داد: در تملک‌های سطح منطقه فضاهای ۵۰۰ تا ۷۰۰ متری برای کاربری های ورزشی نیز تملک و تا پایان سال اقدامات اجرایی برای احداث فضاهای ورزشی آغاز شود.

وی بر ضرورت تسریع در پایدارسازی اراضی محله کاج کوی ولیعصر (عج) در راستای پیشگیری از بروز فاجعه‌ای انسانی تاکید کرد و گفت: این موضوع فرابخشی بوده و باید در جلسه بحران اقدامات پیشگیرانه آن شروع شود.

هوشیار، با اشاره به اینکه این اقدام باید توسط متخصصان ژئوتکنیک ارائه شود چون حرکت زمین در آنجا شروع شده است، افزود: ما نسبت به مردم ساکن در این محله مسوول هستیم و اقدامات پیشگیرانه فنی باید در اسرع وقت در آنجا آغاز شود.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز سکونتگاه غیررسمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز سکونتگاه غیررسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز

فرج نیا  اظهار کرد: پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به طول ۱۸۰۰ متر از سوی شهرداری تبریز اجرا می‌شود و شرکت  توزیع نیروی برق تبریز به منظور توسعه خدمت رسانی به مشترکان شرکت پروژه جابجایی شبکه فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت این طرح را با جدیت دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۳۷ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح پیش بینی شده است افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده برای اجرای این پروژه ۱۴ پایه ۱۴ متری، ۱۴ عدد فونداسیون پایه چراغ، چهار اصله تیر ۱۵ متری، ۲۳ اصله تیر ۱۲ متری نصب و جای گذاری و ۷۰۰ متر کابل روکشدار ۱۲۶ آلومینیومی و ۳۵۰ متر کابل خودنگهدار ۹۵ و یک ست کابل ۲۰ کیلو ولت نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در ادامه اجرای این طرح ۶۰ اصله تیر ۱۲ و ۹ متری نصب و جای گذاری خواهد شد.

فرج نیا اضافه کرد: در راستای این پروژه بزرگ ۲هزار و ۵۵۷ متر کابل و ۲ دستگاه تابلو برق جای گذاری و ۲۸ عدد چراغ ۱۲۰ وات نصب خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج