Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی، روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرضا که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، افزود: دولت برای تحقق شعار مسجدمحوری هدف و برنامه دارد.

وی اظهار داشت: تححق  شعار مسجدمحوری با همراهی مردم در دوره همین دولت محقق خواهد شد و برکات و آثار ارزشمند آن را بزودی شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان، توسعه و آبادانی اماکن دینی و مذهبی را نیز دستور کار محوری وزارت متبوع خود و دولت مکتبی و مردمی سیزدهم برشمرد و افزود: امروز رویکرد رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور ولایی ایران اسلامی نیز بر همین مبنا استوار است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: موضوع احداث یک خیمه بزرگ در امامزاده شاهرضا از سال ها قبل در این آستان نورانی مطرح بوده است که ما در  دولت سیزدهم آن را پیگیری خواهیم کرد و به سرانجام خواهیم رساند.

وی که بعنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور در سفر استانی به شهرستان شهرضا سفر کرده است، افزود: این امامزاده قُطب فرهنگی شهرضا و محل مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و فکری این خطه محسوب می شود.

به گزارش  ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود، صبح امروز پنجشنبه وارد اصفهان شدند. 

در سفر رییس جمهور به اصفهان ۲۲ عضو هیات دولت، وی را همراهی می‌کنند و بعنوان نماینده تام الاختیار ایشان، ضمن بازدید از طرح های در حال اجرا و نیمه تمام در شهرستان‌های استان برای رفع مشکلات عمومی و سامان بخشی به دشواری‌های مُبتلابه همگانی در قالب ضوابط و قوانین جاری می‌کوشند.

برای سفر یکروزه رییس جمهور، بازدید از مناطق مختلف استان، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نُخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری، برنامه‌ریزی شده است.

شهرستان شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها شهرضا مسجد سفر استانی سمیرم دولت سیزدهم پروندهٔ خبری بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و حضور در دیار نصف جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرضا مسجد سفر استانی شهرضا مسجد سفر استانی سمیرم دولت سیزدهم رییس جمهور سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است

فرماندار ماکو با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه در خصوص گمرک گوربولاق این کشور گفت: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

نادر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با هیئت ترکیه و رئیس اداره مدیریت مرزی این کشور در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مرزی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و پییگری‌های استاندار آذربایجان‌غربی و دیدار اخیر با استاندار وان ارتقا سطح روابط دو کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: توجه به توسعه تجارت و مراودات مرزی و تسهیل ترددهای مرزی از جمله سیاست‌هایی است که پیگیری می‌شود.

فرماندار ماکو با اشاره به کندی تردد در گمرک بازرگان گفت: عملیات ساختمانی در گمرک گوربولاق ترکیه موجب ایجاد مشکل برای مسافران و خودروهای باری شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه بازرگان بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور بوده و سالانه بیش از یک میلیون نفر مسافر از این گمرک تردد می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست درخواست کردیم تا تردد کامیون‌های معطل شده در دو سوی مرز با افزایش نیروها و امکانات تسهیل شود.

وی مدیریت سیل در نواحی مرزی را نیز یکی از محورهای این دیدار بیان کرد و ادامه داد: سیل روستای سوریک یکی از موارد مورد بحث دیگر بود که دیواره مرزی ترکیه عامل آن تشخیص داده شده است که در این جلسه مطرح شد.

کاظمی عنوان کرد: به طرف مقابل گفته شد که در چندین نقطه از دیواره مرزی ترکیه آبراهه‌هایی برای پیشگیری از وقوع سیل پیش‌بینی شود.

کد خبر 749206

دیگر خبرها

  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده