Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ سعید دالوند با اشاره دستگیری سارقان لوازم خودرو گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت لوازم داخل خودرو و حضور سارق در محل سرقت، تیمی از ماموران کلانتری  تجریش به سرعت در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ماموران کلانتری موفق شدند سارق را در محل  سرقت دستگیر و از وی یک دستگاه پخش خودرو کشف کنند گفت: شاکی اظهار کرد در اتاق سرایداری ساختمان محل سکونتش حضور داشته که متوجه حضور سارق در پارکینگ ساختمان می شود و با پلیس تماس گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران افزود: متهم پس از دستگیری برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران معرفی که با تجمیع پرونده های مشابه مشخص شد که تصویر سارق در سرقت های مختلفی در محدوده شمال تهران به همراه شخص دیگر مشاهده شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در پیجوئی های انتظامی به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری همدستش اعتراف کرد ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان هویت و مخفیگاه سارق متواری را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

اعتراف به سرقت اموال رستوران 

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق مغازه که از رستورانی بیش از سه میلیارد ریال اموال سرقت کرده بود، خبر داد. 
 
سرهنگ، سعید دالوند در این باره گفت: سی و یکم فروردین ماه پرونده ای به همراه متهمی به نام  احمد به اتهام سرقت از رستوران به پایگاه یگم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: چکیده پرونده نشان از این داشت؛ متهم در حال پرسه زنی در محدوده رستورانی در محدوده ولنجک توسط ماموران کلانتری این محل  مشاهده می شود و با فرار متهم عملیات دستگیری وی آغاز و بازداشت شده است.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با انتقال متهم به این پلیس وی اظهار کرد به همراه همدستش به رستوران مراجعه و وی در حال مراقبت بوده که همدستش وارد رستوران شده است ولی با حضور ماموران  وی دستگیر شده است   است  و همدستش که داخل رستوران بوده از محل گریخته است.

این مقام انتظامی به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم متواری اعتراف کرد و گفت: در عملیات دیگری متهم متواری بازداشت و در بررسی از مخفیگاه متهم تعدادی از اموال سرقتی کشف شد و متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت اظهار کرد در زمان دستگیری همدستش، وی در داخل رستوران بوده  و با دستگیری وی از درب دیگر رستوران خارج و متواری شده است و تعدادی از اموال سرقتی را  به مالخران برای  تامین هزینه های مواد مخدر فروخته است. 

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را بیش از سه میلیارد ریال اعلام کردند گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان، پرونده به دادسرا ارسال و به دستور بازپرس دادسرای ناحیه یک تهران متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

۵۰ فقره کلاهبرداری با رسید جعلی 

سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با ارایه رسید جعلی به فروشندگان سایت های اینترنتی مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شده بود خبر داد.

سرهنگ پیمان لطیفی در این باره گفت: با مراجعه شهروندی به کلانتری خلیج فارس مشخص شد که شاکی کالایی را برای فروش در سایت های اینترنتی معرفی کرده است و متهم پس از هماهنگی با وی به محل مسکونی شاکی مراجعه  و با ارایه رسید بانکی، کالای مورد نظر را دریافت کرده است ولی پس از مدتی شاکی متوجه شده است که مبلغی به حسابش واریز نشده است. 

وی عنوان کرد: در حین انجام تحقیقات پلیسی، پرونده های مشابه دیگری نیز در کلانتری تشکیل شد و تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت پرونده را به صورت ویژه بر عهده گرفتند.

سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با تجمیع اطلاعات به دست آمد  و رصد های اطلاعاتی مخفیگاه متهم در همین محدوده کلانتری  شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در پی جوئی های انتظامی به ۵۰ فقره سرقت مشابه در سطح شهر تهران  با ارائه رسید جعلی به فروشندگان کالا در فضای مجازی  معترف شد و بدین ترتیب شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ لطیفی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

توزیع کننده مکمل بدنسازی قاچاق در تهران دستگیر شد 

سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری از دستگیری عامل توزیع مکمل های بدنسازی قاچاق و بدون مجوز در سطح این شهرستان خبر داد. 
 
سرهنگ اردشیر نادری در این باره اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مکمل های بدنسازی غیرمجاز و قاچاق در محله مجیدیه موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل کلانتری این محل قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با یک سری تحقیقات نامحسوس و اطمینان از توزیع مکمل های ورزشی قاچاق و غیرمجاز با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در این عملیات ضربتی، ماموران در بازرسی از محل نگهداری این مواد قاچاق و غیرمجاز،  مقدار  یک هزار و ۴۰۵ عدد انواع قوطی و داروهای خارجی و قاچاق بدنسازی کشف که ارزش ریالی این مواد ۶ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: استفاده از داروهای غیر مجاز و بدون مجوز بهداشتی خطرات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت لذا از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده همچین مواردی با ۱۱۰ تماس حاصل تا اقدامات قانونی صورت گیرد.

دستگیری عامل نزاع و درگیری در پمپ بنزین 

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری پمپ بنزین حوالی میدان حر خبر داد.

سرگرد محمد زیدی در تشریح جزییات این خبر گفت: در اوایل اسفند ماه سال گذشته خبری در خصوص یک فقره درگیری با سلاح سرد دریک پمپ بنزین در حوالی میدان حر دریافت کردیم که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه و پایش دوربین های مداربسته مشخص شد عامل اصلی این درگیری که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده  به علت چشم به چشم شدن با سلاح سرد درگیر و بلافاصله از ترس حضور پلیس از محل متواری می شود.

محمد زیدی در ادامه با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم تصریح کرد: سرانجام و بعد از انجام  اقدامات شبانه روزی متهم دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت  انتقال یافت.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.   

توقف در حاشیه راه حادثه ساز شد 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید صبح امروز یک دستگاه وانت نیسان با دو  دستگاه خودروی متوقف در حاشیه بزرگراه آزادگان بعد از معراج خبر داد و از مصدومیت راننده و سرنشین سمند در این حادثه گفت.

سرهنگ‌ علی  اصغر شریفی در این باره گفت: ساعت ۰۷:۲۰ امروز (پنجشنبه) در مسیر بزرگراه آزادگان بعد از معراج ، یک دستگاه  وانت نیسان با دو دستگاه سواری سمند و وانت نیسان دیگر به شدت برخورد می کند.

وی گفت: ماجرا از این قرار بوده که یک دستگاه سواری  سمند در این مسیر دچار  نقص فنی  شده و یک دستگاه وانت نیسان برای رفع نقص و انتقال آن در حاشیه بزرگراه و در محلی نا ایمن بدون استفاده از علایم ایمنی  و هشدار دهنده متوقف می شود .

سرهنگ شریفی  افزود: در این بین یک دستگاه وانت نیسان بدلیل عدم توجه به جلو با این دو وسیله بشدت برخورد نموده و خسارات فراوانی را بر جای  می گذارد و راننده و سرنشین سمند را دچار شوک و مصدومیت جزیی می کند .

وی گفت: بی درنگ تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافته و نسبت به ایمن سازی محل حادثه و بررسی صحنه اقدام کردند.

سرهنگ شریفی بیان داشت: چنانچه خودرویی در بزرگراه ها خراب و یا دچار نقص فنی شود بلافاصله باید بمنظور اطلاع رسانی به دیگر رانندگان حتما از مثلث خطر و علایم هشدار دهنده استفاده کرده تا حادثه را به کمترین میزان خود برسانند و اگر خودرویی دچار مشکل  و نقص فنی شود و قرار است در حاشیه بزرگراه و آزادراه متوقف، باید در قسمت خطوط اضطراری یا جایی که با تابلو محل پارک مشخص شده یا در شانه خاکی بایستد که برای این کار باید این خودرو به منتهی علیه سمت راست و در قسمت‌های خط اضطراری با زدن فلاشر متوقف و همچنین با  نصب علایم به فاصله ۱۵۰ متری اقدام تا خودرویی از پشت با آنان برخورد نکند. 

سرهنگ شریفی از رانندگان خواست در حاشیه بزرگراه به هیچ عنوان توقف نکنند و در صورت خرابی خودرو به این نکته توجه داشته باشند که برای اطلاع دیگر رانندگان از این موضوع و جلوگیری از بروز سوانح و تصادفات حتما نسبت به استفاده از علایم هشدار دهنده و مثلث خطر در فاصله ای مناسب استفاده کنند.

برچسب‌ها شهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ شهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران حاشیه بزرگراه پلیس امنیت عمومی ماموران کلانتری میلیارد ریال مخفیگاه متهم پلیس پیشگیری ۵۰ فقره سرقت دستور کار وانت نیسان سر کلانتر یک دستگاه دستگیر شد مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق گوشی همراه را شناسایی و دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند