Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@00:17:01 GMT

شغل عجیب هنرمندان هالیوودی قبل شهرت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۰۴۳۳

شغل عجیب هنرمندان هالیوودی قبل شهرت

شغل اول و قبلی سلبریتی های هالیوودی پیش از بازیگر شدن جرارد باتلر برد پیت هیو گرانت جانی دپ ریچل مک آدامز جورج کلونی جیم کری آدرین برودی شان کانری مورگان فریمن والت دیزنی تام کروز شغل اول و قبلی سلبریتی های هالیوودی پیش از بازیگر شدن

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ وقتی به یک بازیگر محبوب در یک فیلم یا سریال نگاه می‌کنید، باور کردن اینکه آن‌ها شغل‌های درجه چندم داشته اند سخت است، اما حتی موفق‌ترین بازیگران هم پیش از شهرت به کار‌های ساده‌ای مشغول بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است آن‌ها شغل‌هایی مثل پیش خدمتی و صندوق داری و یا حتی شغل‌های عجیبی مثل اهلی کردن شیر را تجربه کرده باشند.

در اینحا سلبریتی‌هایی را می‌بینید که قبل از شهرت شغل‌هایی ساده و گاهی عجیب وغریب داشته اند.

کانیه وست

او پیش از آنکه به عنوان خواننده مشهور شود برای شرکت تولید کننده لباس «گپ» کار می‌کرده است. او در یکی آهنگ هاش نیز به این موضوع اشاره کرده است.

جرارد باتلر

 به گزارش Suggest؛ جرارد از دانشگاه حقوق فارغ التحصیل می‌شود و خیلی زود در یک موسسه حقوقی دست به کار می‌شود، اما او این شغل را ترک می‌کند و دستیار انتخاب بازیگران می‌شود. این موضوع باعث می‌شود او اولین نقش اصلی خود را در فیلم سینمایی کوریولانس بازی کند.

برد پیت

برد پیت در دانشگاه میزوری خبرنگاری خواند و برای ادامه بازیگری به لس آنجلس رفت. قبل از اینکه به عنوان یک بازیگر بزرگ شناخته شود، پیت به عنوان تحویل دهنده یخچال کار می‌کرد و حتی برای تبلیغات جلوی یک رستوران، لباس مرغ می‌پوشید.

هیو گرانت

مدرک او در زمینه ادبیات انگلیسی باعث شد که قبل از شهرت و بازی در فیلم های سینمایی، شغل‌های متفاوتی را تجربه کند. او نقد کتاب می‌نوشت و برای سریال‌های کمدی و تبلیغات رادیویی طرح اولیه تهیه می‌کرد. او همینطور مدرس خصوصی نیز بوده و عجیب‌تر آنکه مدتی هم دستیار چمن زن زمین باشگاه فوتبال فولام بوده است. او اکنون از طرفداران سرسخت این تیم است.

جانی دپ

دپ، قبل از اینکه رئیس ناخدای دزدان دریایی کارائیب باشد، یک بازاریاب تلفنی بود که از این طریق امرار معاش می‌کرد.

ریچل مک آدامز

ریچل در طول تعطیلات تابستانه که به  مدرسه نمی‌رفت، به مدت سه سال برای رستوران زنجیره‌ای مک دونالد کار می‌کرد.

جورج کلونی

کلونی در ۱۶ سالگی برای حضور در یک تیم بیس بال تلاش می‌کرد که موفق نبود و تصمیم گرفت در دانشگاه روزنامه نگاری بخواند. بعد از ترک تحصیل و قبل از آنکه برای بازیگری به لس آنجلس برود، او شغل‌های عجیب زیادی مثل فروشندگی کفش و کار در مزرعه تولید تنباکو را تجربه کرد.

جیم کری

این کمدین معروف در دهه ۱۹۷۰ میلادی به دلیل مشکلات مالی خانواده اش مجبور شد که به عنوان دربان مشغول به کار شود.

آدرین برودی

برودی خیلی زود و در سن ۱۳ سالگی پایش به بازیگری باز شد و توانست در سن ۱۶ سالگی در فیلم «داستان‌های نیویورکی» به کارگردانی وودی آلن بازی کند. با این حال او برای کسب درآمد گاهی هم در مراسم‌های تولد کودکان با نام «آدرین شگفت انگیز» برای سرگرمی کار‌های جادویی انجام می‌داد.

شان کانری

بازیگری که به عنوان اولین بازیگر جیمزباند شناخته می‌شود، قبل از شهرت در کار تحویل شیر خوراکی بود. او بعد‌ها مدتی را در نیروی دریایی پادشاهی انگلستان خدمت کرد و بعد از آن هم شغل‌های دیگری مثل راننده کامیون، نجات غریق و حتی جلا دهنده تابوت را تجربه کرد.

مورگان فریمن

فریمن در دوران جوانیش به کار تحویل روزنامه مشغول بود. او بعد از فارغ التحصیل شدن، به نیروی هوایی می‌پیوندد، اما هرگز به آرزویش که خلبانی بود نمی‌رسد و بعد از چهار سال از نیروی هوایی خارج می‌شود. او سپس به دنبال کار‌هایی در زمینه بازیگری می‌رود و فرصت بازی در یک فیلم را در سال ۱۹۶۴ به دست می‌آورد.

والت دیزنی

قبل از آنکه والت دیزنی را برای دریافت ۲۲ جایزه اسکار بشناسیم او شغل‌های عجیب زیادی را پشت سر گذاشت. او در دوران نوجوانی روزنامه می‌فروخت و بعد از آن مشغول کار در راه آهن شد و به مسافران غذا و مجله می‌فروخت. کانری بعد از آنکه در ارتش قبول نشد، به صلیب سرخ پیوست و در پایان جنگ جهانی اول در فرانسه راننده آمبولانس شد.

تام کروز

کروز در دوران نوجوانی کار پخش روزنامه را انجام می‌داد و بعد از آن هم مدتی به عنوان باربر در هتل کار می‌کرد. او همچنین پیش از آنکه بازیگر شود مدتی آموزش مذهبی دیده بود و قصد داشت یک کشیش شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا ثبت نام ایران خودرو بازیگران هالیوودی بعد از آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بسیج هنرمندان، همزمان با روز آغاز عملیات بیت‌المقدس و در آستانه هفته گرامیداشت معلم از پوستر رویداد ملی «وعده صادق» با حضور مسؤولین انجمن‌های هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج رونمایی شد.

در این برنامه مسؤولین بسیج مستضعفین و هنرمندان عرصه‌های مختلف از جمله فرهاد قائمیان بازیگر سینما و تلویزیون حضور داشت.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن خیر مقدم به هنرمندانی که در این برنامه حضور داشتند گفت: سعی داریم با نگاه مثبتی که در سازمان وجود دارد بسیاری از مشکلات را مرتفع کنیم. بنده اعتقاد دارم باید بسیج را به بسیجی داد. بسیج یک فکر و اندیشه است. باید با فکر با آن صحبت کرد.

وی ادامه داد: آن‌چیزی که باید پایه بسیج هنرمند باشد جلوگیری از رهاشدگی هنرمندان است. چرا برخی موسیقی‌ها که در اوایل انقلاب و جنگ آرامبخش ما بود دیگر وجود ندارد. هنرمندان همیشه در زندگی ما تاثیرگذار بودند. ما مالک را آنقدری که از داریوش ارجمند شناختیم از کتاب‌ها نشناخیتم. با چند سریال صد کتاب معنا پیدا می‌کند.

سردار معروفی ضمن اشاره به این‌که خدمات‌گیری باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، گفت: با جذب حداکثری، تولید وحدت و قدرت نرم برای نظام به وجود می‌آید. نیاز ما امروز بیش از موشک‌ها پرداختن به فرهنگ است.

وی با اشاره به زیبایی هنر خاطرنشان کرد: برخی شاید به لباس یک هنرمند ایراد بگیرند، اما حتما شناختی از پتانسیل و لطافت یک هنرمند ندارند. یک اندیشه زیبا عمل زیبا را ارائه می‌کند که در جامعه تأثیرگذار است. یکی از شاخصه‌های بزرگ شهید سلیمانی همین موضوع است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: نکته‌ی بعدی مراقبت از هنرمندان است. کارهایی باعث قهر هنرمند می‌شود بعد باید هزینه گزافی داده شود تا آنها دوباره آشتی کنند. کار بزرگ آدم بزرگ می‌خواهد. باید دید ورودی بسیج معراج است یا خروجی آن.

بسیج هنرمندان باید دارای پاتوق شود

فرهاد قائمیان بازیگر سینما در این برنامه اظهار کرد: هنرمند پر از درد است. برای این جمع حمایت مالی بزرگترین حمایتی است که باید سازمان انجام دهد. اگر حمایت مالی نشود هنری ایجاد نمی‌شود. صرفا در جشنواره‌ها شرکت کردن نمی‌تواند برای هنرمند همیشگی باشد. این جشنواره‌ها آموزش لازم دارد.

وی ادامه داد: مهمترین چیزی که این موضوع را لحاظ می‌کند مردمی‌سازی است. ما باید این فرهنگ‌سازی را داشته باشیم. آموزش در بخش نمایش بسیار کم است. ما از پتانسیلی که در شهرستان‌ها وجود دارد غافل هستیم. باید شرایطی را برای پیشبرد زمینه‌های مختلف فراهم کنیم. ما می‌توانیم بگوییم به فرهنگ فیلم‌های دفاع مقدس کمی بی‌مهری می‌شود. یک محلی برای بسیج هنرمندان باید در نظر گرفت تا تمام عزیزان بتوانند گرد هم آیند.

در جریان این مراسم از پوستر رویداد ملی وعده صادق رونمایی شد.

سازمان بسیج هنرمندان کشور با همراهی معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین و بنیاد روایت؛ رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» را با هدف بازنمایی عظمت و شکوه سیلی محکم ملت ایران به رژیم صهیونیستی در قالب‌های هنری_رسانه‌ای؛ عکس‌نوشته، تصویرسازی، استوری موشن، کاریکاتور، شعر، متن ادبی کوتاه و تایپو گرافی و سرود برگزار می‌نماید.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار به رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ اردیبهشت از طریق لینک https://basijhonarmandan.ir/festival/۶۷۳۵۸ اقدام نمایند.

کد خبر 6094982 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود