Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:15:56 GMT

۳۷۰ مخزن آب در استان تهران ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۰۵۴۷

۳۷۰ مخزن آب در استان تهران ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، محسن منصوری استاندار تهران در جریان سفر به شهرستان رباط کریم و بازدید از مخازن و خط انتقال آب به این شهرستان با اشاره به وضعیت نامطلوب ذخایر آبی در استان تهران اظهار کرد: ذخایر آب سدهای استان تهران ۶۴۰ میلیون مترمکعب است که صرفه جویی مردم‌ را در مصرف آب می‌طلبد.

وی با اشاره به کارهای بزرگ آبی در استان تهران افزود: در جریان بازدید از شهرک صنعتی مامونیه در حاشیه شهر پرند، سفارش ساخت ۷۰ مخزن داده شده و ۳۷۰ مخزن بزرگ آبی دیگر در نقاط مختلف استان تهران ساخته خواهد شد تا در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران تصریح کرد: مخازن آب به عنوان شاهکارهای مدیریتی مجموعه آب و فاضلاب است که در پدافند غیرعامل برخی مخازن ساخته شده است.

منصوری افزود: بحث فنی مدیریتی و اجرایی مجموعه آب و فاضلاب کارهای بزرگی را شروع کرده که اگر به نتیجه برسد قسمتی از نیازها و ضرورت ها را برطرف می کند.

وی با اشاره به تکمیل ایستگاه پمپاژ آب پرند بیان کرد: برای تامین منابع برنامه ریزی کردیم که به محض تکمیل زیر ساخت تامین منایع هم حل می شود و به مشکلی بر نمی خوریم.

استاندار تهران در ادامه محوریت اصلی خط الغدیر دو را ۳۳ کیلومتر عنوان کرد و گفت: حدود ۲۹ کیلومتر آن اجرا شده است و الباقی آن تا ۳ ماه آینده تکمیل خواهد شد و در صورت تکمیل، ظرفیت جابجایی آب برای جمعیت بیش از ۷۰۰ هزار نفر را دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار تهران محسن منصوری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • اتصال خط ۵۰۰ مخزن عباس آباد به خط اصلی آبرسانی منطقه ۹ پله ارومیه
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری