Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:04:09 GMT

مشکلات مالکان مسکن مهر شهرستان فیروزکوه بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۰۷۱۵

مشکلات مالکان مسکن مهر شهرستان فیروزکوه بررسی شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروز کوه،خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران روز پنجشنبه  با حضور در فرمانداری فیروزکوه با ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه دیدار و گفت وگو کرد.

این دیدار با حضور معاونین فرماندار ،آزاد معاون مسکن و معاونت ساخت و توسعه ،فریادرس معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی ،فرمانده نیروی انتظامی ،شهرداران فیروزکوه و ارجمند و تعدادی از متقاضیان با هدف پیگیری مصوبات بازدید های نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی از شهر ارجمند و حریم شهر فیروزکوه و مسکن مهر شهرستان و در راستای تحقق خواسته ها و مطالبات اهالی این مناطق انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مسائلی نظیر، رسیدگی به تعاونی های نگین دیمه ،عشاق ، زیر ساخت دشت ناصر زیرسازی جدول گذاری و تکمیل پارک و همچنین نحوه تعین تکلیف پلاکهای واگذار شده به متقاضیان،واگذاری زمین به شرکت پاک پویای مهر برای راه اندازی تسویه خانه،واگذاری زمین در دشت ناصر به نیروی انتظامی،بررسی مسائل و مشکلات ساختمان های نیمه کاره مسکن مهر مطرح و  تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر فیروزکوه طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر فیروزکوه مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه