Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین قسمت فصل اول مسابقه «کهکشان» امشب ساعت ۲۱ از شبکه ۵ پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ مسابقه بزرگ کهکشان بعد از 30 ماه پیش‌تولید در پاییز و زمستان 1400 ضبط خود را آغاز کرد و از پاییز 1400 روی آنتن شبکه 5 سیما رفت.

این مسابقه با حضور 260 شرکت‌کننده در 52 قسمت ضبط شد و پنجشنبه 26 خرداد ساعت 21 آخرین قسمت فصل اول این مسابقه از شبکه 5 سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر قسمت از این مسابقه یک گروه 5 نفره خانوادگی به عنوان شرکت کننده، تاریخ ارتباطات بشر را از گذشته تا به آینده با چاشنی «داستان زندگی پارسا عالمی» برای پیدا کردن گمشده‌اش در این سفر تاریخی و پر چالش همراهی می‌کردند و به این بهانه با چالش‌های ارتباطاتی آن عصر در چهار کهکشان کارستان، ادبستان، دیدستان و سروستان مواجه می‌شدند.

مسابقه کهکشان با اجرای نیما فلاح و تهیه کنندگی کمیل سوهانی و کارگردانی محمدرضا درخشان و طراحی و ایده‌پردازی صادق باطنی در کنار مدیریت تولید بهراد رضازاده به عنوان جانشین تهیه کننده و سردبیری فاطمه دلاوری وارد مراحل پیش تولید شد و بعد ازقریب به سی ماه تلاش در خرداد 1401 اهالی کهکشان به ایستگاه آخر رسیدند.

یکی از نکات پررنگ این مسابقه استفاده از فناوری AR یا واقعیت افزوده در بطن بازی‌ها بود که برای مخاطبان در منزل و شرکت‌کنندگان تجربه‌ای بسیار جذاب بود. طراحی این اپلیکیشن به عهده مهدی آتش جام بود و مخاطبین در منزل با نصب اپلیکیشن کهکشان می‌توانستند همزمان با شرکت کننده در برنامه بازی کنند و با کسب امتیاز برنده مسابقات باشند.

این نخستین بار است که یک مسابقه داستانی با رویکرد تعامل با مخاطب در خانه از طریق اپلیکیشن از تلویزیون پخش شده است و در قسمت پایانی این برنامه از قصه کهکشان و سرانجام آن رونمایی شده است و قطعات پازل این مسابقه داستانی بعد از 52 قسمت تکمیل شده‌اند.

تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی دارد؟مستند "تنها مادر شهید ژاپنی" دفاع مقدس، امشب در تلویزیون

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پنج سیما شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هادی زند از جابه‌جایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد و درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد
  • تصویر روز ناسا: کهکشانی مارپیچی با طراحی عظیم
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار