Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:38:02 GMT

بودجه آموزش و پرورش ۳ برابر سال گذشته است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۱۱۰۱

بودجه آموزش و پرورش ۳ برابر سال گذشته است

به گزارش ایرنا، یوسف نوری، روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه در فرمانداری این شهر افزود: علاوه بر بودجه خود آموزش و پرورش، امسال بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان(سه برابر سال گذشته) به بودجه امسال افزوده شده است.

وی با اشاره به چالش‌های آموزشی مدارس در دوران کرونا گفت: دانش‌آموزان به مدت ۲ سال بصورت برخط(آنلاین) آموزش دیدند و بعد از آن با بازگشایی مدارس، انتقادات زیادی به این موضوع وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش افزود: قرار است برای جبران کمبودهای آموزشی بویژه در پایه‌های اول، دوره‌هایی در تابستان برگزار شود.
وی همچنین به طرح همسان سازی حقوق معلمان و در دستور کار قرار گرفتن آن اشاره کرد و گفت: تغذیه دانش‌آموزان نیز از سال آینده با برنامه‌ریزی جدی شروع می‌شود و امسال نیز بصورت آزمایشی این مورد پیگیری و انجام شد.
نوری همچنین با تاکید بر اهمیت توجه به ورزش در مدارس خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۱۰۰ سالن و زمین چمن در مدارس در حال احداث است.
وی با بیان‌اینکه دولت مصمم است در بین مردم حضور فعال داشته باشد و شفاف‌سازی کند، گفت: نهاد آموزش و پرورش نیازمند همکاری و تعامل با همه اقشار مردم است و به تنهایی نمی‌تواند درصدد جبران مشکلات برآید.
وزیر آموزش و پرورش، مهمترین چالش دولت را بدهی‌های برجا مانده از سال گذشته عنوان کرد و گفت: بعد از جبران این دیون، بدنبال غنیمت شمردن فرصت‌ها هستیم.

 به گزارش ایرنا، جلسه شورای اداری که با حضور فرماندار شاهین شهر، میمه و برخوار، امام جمعه، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و بُرخوار در مجلس و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، وزیر آموزش و پرورش پس از شنیدن درخواست‌ها و گلایه‌های نمایندگان اقشار مختلف مردم، به قرائت پیام رییس جمهور مبنی بر اینکه "به جای نگاه به گذشته و اقداماتی که انجام نشده است، باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد و بدانیم که چقدر می‌توانیم در وضعیت کنونی موثر باشیم" پرداخت.
وی افزود: چالش اول دولت سیزدهم بدهی‌های برجا مانده از گذشته بود؛ کمااینکه حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان از تنخواه گردان هزینه شده و سررسید اقساط به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود اما دولت با استفاده از راهکارهای مختلف مثل صرفه‌جویی، ارتباطات بیرونی، فروش نفت و … این بدهی‌ها را پرداخت کرد.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: چالش دوم دولت همه‌گیری کرونا بود که پس از مدتی واکسن تامین شد و همه‌گیری این ویروس در حال حاضر به حداقل رسیده است.
وزیر آموزش و پرورش، صبح امروز همراه با رییس جمهور و سایر اعضای هیات دولت و برخی معاونان ریاست جمهوری به استان اصفهان سفر کرد.
 نوری در سفر به شاهین شهر با حضور در جمع خانواده‌های شهدا با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد و در افتتاح چند طرح از جمله ۲ مدرسه خیرساز حضور یافت.

شاهین شهردر فاصله ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها یوسف نوری سفر استانی اصفهان پروندهٔ خبری بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و حضور در دیار نصف جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یوسف نوری سفر استانی اصفهان یوسف نوری سفر استانی اصفهان وزیر آموزش و پرورش شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان با اشاره به حضور تیم‌های شهرستان‌ها با ۷۰۰ کارمند ورزشکار در مرحله مسابقات استانی گفت: با حضور گرامی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان به تیم‌های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

شیردل با اشاره به اینکه تیم‌های اول مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند؛ افزود: تیم‌های ادارات شهرستان‌ها شگفتی ساز مسابقات شدند که نشان می‌دهد ظرفیت شهرستان‌ها در  ورزش بسیار عظیم است.

وی نتایج پایانی مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شهر کرمان در سه رشته فوتبال گل کوچک آقایان و بانوان، مهارت‌های چالشی آقایان و والیبال به شرح زیر اعلام کرد: 

نتایج مسابقات فوتبال گل بانوان 
آموزش و پرورش ناحیه دو ۱
آموزش و پرورش زرند 0

مقام‌اول: اموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: اموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان:
دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴
آموزش و پرورش زرند   ۱

مقام اول: دانشگاه علوم پزشکی کرمان
مقام دوم: آموزش و پرورش زرند

نتایج مسابقات مهارت‌های چالشی بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان 
مقام سوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 


نتایج مهارت‌های چالشی آقایان:
مقام اول: جمعیت هلال احمر بم
مقام دوم: نیروگاه برق کرمان 

نتایج مسابقات والیبال بانوان:
مقام اول: آموزش و پرورش سیرجان
مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی کرمان 
مقام سوم: آموزش و پرورش راور 

نتایج مسابقات والیبال آقایان:
مقام اول: آموزش و پرورش بردسیر
مقام دوم: آموزش و پرورش بافت
مقام دوم: آموزش و پرورش سیرجان

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی