Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه‌ای از متلاشی شدن یک شبکه بزرگ سازمان یافته قاچاق سوخت یارانه‌ای خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، متن اطلاعیه به  شرح زیر است:

«به استحضار ملت شریف و انقلابی ایران می رساند:

 به یاری خداوند متعال، با تلاش مجاهدانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه روح الله استان مرکزی طی یک عملیات اطلاعاتی دقیق و حرفه ای یکی از بزرگترین شبکه های سازمان یافته قاچاق سوخت یارانه ای ، شناسایی و متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه در ۸ استان کشور فعالیت داشته و با سوء استفاده از اسناد و مدارک رسمی ،  تحت پوشش مشتقات نفتی صادراتی، اقدام به قاچاق بیش از ۲۰۰ میلیون لیتر فرآورده های نفتی یارانه ای کرده است.

مقصد عمده قاچاق این شبکه کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس ، افغانستان ، پاکستان و عراق بوده است.

 اعضای این شبکه پس از دستگیری طی فرآیندهای قانونی و قضایی  تحویل دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی شدند.»

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سازمان اطلاعات سپاه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان اطلاعات سپاه یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)