Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:24:01 GMT

سفر رئیس جمهور به شهرستان های ورامین پیشوا و قرچک

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۱۲۲۲

سفر رئیس جمهور به شهرستان های ورامین پیشوا و قرچک

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: شنبه ۲۸ خردادماه رئیس جمهور محترم به اتفاق هیأت همراه سفری به دیار ۱۵ خرداد، شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک خواهند داشت.

وی ادامه داد: در این‌سفر ریاست جمهور از برخی پروژه‌های مهم این سه شهرستان بازدید خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جلسه‌ای به منظور بررسی مسائل، مشکلات و نیازمندی‌های مختلف شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با حضور رئیس جمهور، هیأت همراه، استاندار تهران و برخی مسئولان استانی و شهرستانی تشکیل خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران عنوان کرد: اخیراً مصوباتی جامع و کامل برای تمامی شهرستان‌های استان تهران، با حضور ریاست محترم جمهور در شورای اداری استان تهران مطرح و مصوب شده است لکن با حضور رئیس جمهور محترم در این سه شهرستان، علاوه بر آن مصوبات کلی، مصوباتی هم برای رفع برخی مشکلات ویژه این سه شهرستان به تصویب خواهد رسید.

جوهری افزود: آیت الله رئیسی پیش از این سفر، به شهرستان‌های پردیس، شهریار، ملارد و قدس نیز سفر داشته اند و در فرصت‌های آتی به سایر شهرستان‌های استان‌تهران نیز سفر خواهند داشت.

گفتنی است پیش از این سفر، چندین نشست کارشناسی در استانداری تهران و نهاد ریاست جمهوری برای بررسی اولیه مشکلات برگزار شده است و اقدامات کارشناسی صورت پذیرفته است.

کد خبر 5516191

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران سفر استانی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی اردبیل مشهد بیرجند آمار کرونا ایلام کشاورزی ویروس کرونا جهرم اصفهان شیراز استان تهران رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور