Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:41:45 GMT

هدف قرار دادن مرکز تجمع تروریست های داعش در کرکوک

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۱۳۵۰

هدف قرار دادن مرکز تجمع تروریست های داعش در کرکوک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک عربی، آژانس اطلاعات و تحقیقات وزارت کشور عراق روز پنجشنبه از هدف گیری مرکز تجمع تروریست‌ها در استان کرکوک خبر داد.

پایگاه خبری السومریه نیوز به نقل از وزارت کشور عراق نوشت: هواپیماهای اف ۱۶ عراقی موفق شدند مرکز تجمع تروریست‌ها در کرکوک را با سه حمله راکتی هدف گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه منتشر شده از سوی وزارت کشور عراق از نیروهای امنیتی عراقی که اطلاعات دقیقی را در اختیار نیروی هوایی این کشور قرار دادند تا بدین وسیله گروهک‌های تروریستی مورد هدف قرار گیرند، تقدیر و تشکر شده است.

روز گذشته هم نیروهای امنیتی عراقی ۴ تروریست را در استان دیالی بازداشت کرده بودند.

گفتنی است که طی هفته‌های اخیر تعداد عملیات‌های موفقیت آمیز نیروهای مردمی عراق (حشد شعبی) و نیروهای امنیتی ارتش و دولتی عراق علیه بازمانده تروریست‌های تکفیری در خاک این کشور افزایش پیدا کرده است.

اغلب عملیات‌های نظامی علیه تروریست‌ها در استان‌های مختلف عراق، با همکاری حشد شعبی و نیروهای امنیتی صورت می‌گیرد.

روز گذشته (۲۵ خرداد) نیز سخنگوی نیروهای مسلح عراق از به هلاکت رسیدن ۴ عضو گروه تروریستی داعش در دو استان نینوا و کرکوک خبر داده بود.

کد خبر 5516199

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق حشد شعبی تروریسم داعش استان دیالی کرکوک اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا روسیه عراق فلسطین ایران لبنان عربستان سعودی جنگ اوکراین سوریه جو بایدن ناتو ترکیه نیروهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)