Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:12:03 GMT

حذف عوارض از صادرات شیرخشک و مرغ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۵۱۴۰۶

حذف عوارض از صادرات شیرخشک و مرغ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

وزیر جهادکشاورزی در شورای اداری شهرستان فلاورجان گفت: تلاش می‌شود همه موانع تسهیلات برطرف شود و به سرعت در اختیار دامداران قرار گیرد.

سید جواد ساداتی‌نژاد می گوید: خرید مازاد برای رفع دغدغه دامداران و خرید تضمینی مرغ با حمایت شرکت پشتیبان آغاز شده است و در خصوص ذخیره سازی گوشت قرمز هفته آینده برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد گرفت و همچنین صادرات شیر خشک و مرغ بدون عوارض صادرات انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، دولت در حمایت از صنایع تبدیلی دو هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سفر استانی رییس جمهور به استان اصفهان سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی در حوزه‌های آبخیزداری، حفاظت آب و خاک، انتقال آب و عشایر در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود از محل اعتبارات سفر برای مردم این منطقه که قطب بخش کشاورزی است کمک شایسته‌ای صورت گیرد تا مشکلات برطرف شود.

ساداتی‌نژاد گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت تا پایان شهریور امسال، الگوی کشت را ابلاغ کند و متناسب با شرایط این منطقه الگوی مناسبی پیاده سازی شود.

او گفت: در بحث تولید داخل نیز اجرای طرح «کشاورزی قراردادی» پیاده سازی خواهد شد به صورتی که کشاورز نهاده‌ها و سم را از جهادکشاورزی دریافت می‌کند تا دچار مشکل نقدینگی نشود و این کار می‌تواند اتفاق خوبی در حوزه تولید رقم بزند.

وزیر جهاد کشاورزی می گوید: مطالبات مردم در خصوص زیرساخت‌های فرهنگی همچون خانه عالم، فرهنگسرا، سالن نمایش، در جلسه مطرح خواهد شد؛ متاسفانه زیرساخت‌های ورزشی منطقه به ویژه سرانه ورزشی به ویژه در حوزه بانوان پایین و الزامی است در این بخش نیز تمهیدات لازم اندیشیده شود.

ساداتی‌نژاد همچنین با حضور در منزل جانباز محمد کریم کیانی فلاورجانی از مقام جانبازان دفاع مقدس تجلیل کرد.

دیدار چهره به چهره با مردم فلاورجان و بازدید از چندین طرح در حوزه کشاورزی، ورزش و جوانان و راه و شهرسازی از دیگر برنامه‌های وزیر کشاورزی بود که به عنوان نماینده دولت به فلاورجان اصفهان سفر کرده بود.

ساداتی نژاد در ادامه از  پژوهشکده بیوتکنولوژی متابولیک های ثانویه اصفهان در  قهدریجان بازدید کرد.

در جریان این بازدید شرکت های دانش بنیان و زیست فناوری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ،محصولات خود را به وزیر جهاد کشاورزی ارائه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی در اصفهان ساداتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۵۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد نجفی علمدارلو، قائم‌مقام معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: همزمان با مدیریت مصرف و کاهش واردات، برنامه‌ریزی صورت گرفته منجر به بهبود تجاری این بخش به میزان بیش از ۲ میلیارد دلار شده است.

وی افزود: بر اساس آمار گمرک، صادرات محصولات کشاورزی در سال گذشته ۶.۲ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱، یک میلیارد دلار افزایش را نشان می‌دهد.

نجفی گفت: همچنین میزان واردات در بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، یک میلیارد دلار کاهش و در مجموع تراز تجاری ۲ میلیارد دلار بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه کارشناسی‌های انجام شده نشان می‌دهد مراقبت از شرایط فوق و تداوم آن نیازمند افزایش تولید است، گفت: تأمین مالی، ریالی، ارزی و به‌هنگامِ زنجیره تأمین محصولات کشاورزی، راهکار اساسی رشد تولید است.

قائم‌مقام معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: ارزش افزوده بخش کشاورزی با صادرات آن رابطه دوطرفه دارد و تجارب موفق نشان داده است، اختصاص ارز به نهاده‌های تولیدی بخش کشاورزی، اگر به لحاظ زمانی در اولویت تأمین و تخصیص قرار گیرد، منجر به کاهش واردات محصول نهایی و افزایش صادرات می‌شود.

کد خبر 6089969

دیگر خبرها

  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت